2802 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Camilla løper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
raorbech Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 syntes dette ble knallflott, fin bruk av vidvinkelen jenta som hopper fra stein til stein ga jo bilde et ekstra pluss litt hart lys kanskje, hvis det ikke er skjermen min. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Her synes jeg du har bommet med etterbehandlingen - lyset er i hardeste laget, men det er ikke det som er hovedårsaken. Hovedårsaken til at bildet har blitt «blasst» tror jeg er at du har lettet opp skyggene, men har gjort det for mye. Ellers en bra bruk av vidvinkelen, men jeg ville hatt et lavere standpunkt og ventet litt slik at jenta hadde kommer litt nærmere slik at hun hadde blitt en fin forgrunn i bildet. Jeg ville også ha rettet opp høyre side av bildet slik at takrenne hadde blitt rett. Men jeg tror nok du har mye å redde på i dette bildet bare ved å gjøre hele bildet litt mørkere. RAK-foto Endret 17. august 2011 av RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg