Kjell Arne Stava Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Barentshavet Nr 2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg holdt på å si; Er dette HDR?? I alle fall kunne du fått til akkurat dette resultatet også uten HDR. Men det jeg synes du har fått veldig fint til her er himmelen. Skyene har flott volum og tekstur Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ja dette er HDR i tre eksponeringer Hehe, jeg tok bildet i tre eksponeringer som nevnt, når jeg begynner å behandle bildet i ettertid så konsentrerer jeg bare om att bildet skall bli bra i "Mine" Øyner, så målet for meg er ikke att bildet skal se ut som ett HDR bilde, men at jeg er fornøyd med resultatet, Tusen takk for kommentaren Wasco Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er IMØ fint HDR, når farverne en så naturlige som her!! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er ikke det mest spennende motivet med himmel/hav og litt kyst i dagslys, men er jo ikke sikkert det var det som var viktig for deg med bildet heller - kompen fungerer jo godt den. Er enig i at dette var et vellykket HDR med naturlige og gode farger, ikke så ofte man ser det! Lenke til kommentar
Kjell Arne Stava Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Tusen takk for kommentarene John og Tjernshaugen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg