chanchan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg lurer på om det går an å droppe språket man har hatt gjennom ungdomsskolen og ta et annet språk som privatist? Altså, et språk som ikke tilbys i vanlig undervisning? Om dette er mulig, hvordan går man fram? Lenke til kommentar
Samara Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg vet ikke om jeg skjønner spørsmålet ditt.. Du kan droppe språket du har hatt igjennom us, slik at du heller starter på nivå 1 på et annet språk ved skolen. Språkmuligheter (utover det du kan få opplæring i) som privatist må du ta kontakt med skolen om, de skal tross alt stille med sensor til eksamen. PrivatistWeb er kanskje også noe du kan sjekke. Dog høres privatist i et nytt fremmedspråk på meg tungvint, og man må nok være utrolig selvlært og selvdisiplinert hvis man skal gjennomføre dette. Lenke til kommentar
Fredtu24 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) o Endret 14. april 2012 av Fredtu24 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Det er mulig, ja. Om du har hatt et fremmedspråk på ungdomsskolen kan du bytte til et annet språk og ta dette på nivå I. Det er strengt tatt ikke verre enn å melde seg opp til eksamen i dette faget på privatistweb. Men du bør også snakke med skolen slik at du får meldt deg av fremmedspråk der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå