Gå til innhold

Kritikk ønskes på videoredigering.

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

(Om denne er plassert feil, så vil eg gjærne at eg Mod flytter den til riktig sted!)

Kjøpte for et par dager siden Sony Vegas 10 Pro, da lysten på og lære meg videoredigering var stor! Men, dette er ikkje noe som kommer av seg selv.

Har lært noe smått, men det gjennstår enda MYE.

Har laget en egen spilleliste på YouTube, med noen intro-forsøk og en film av redigert MW2 gameplay. Det vil komme flere filmer i spillelisten etterhvert.

Spilleliste: http://www.youtube.c...7ED3501B11EB7F6

Den siste i spillelisten er en film eg laget nå ende isted!

4 | Movie editing, trial and error - MW2 No-scope Headshot HD

Det eg vil ha ut av denne tråden her, er noe kritikk. Eg vil veldig gjærne lære meg og bruke programmet bedre, så pek ut feil, og ting som kunne vært gjort bedre!

Takk, og ha en ellers god kveld! new_woot.gif

Endret av Mr. Myhre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Syntes selve snutten ble for kort for og si noe, men ser at det er introen som er jobbet mest med?

Nå spiller ikke jeg det spillet, men om det hadde vært zoomet inn når du skjøt hadde det sett mye fetere ut for min del, men regner med det er bra skutt da man ikke ser han du skyter engang.

Likte introen, var ett proft preg over den.

Nå må du bare fortelle hvordan du gjorde det?

Lenke til kommentar

Hei

Syntes selve snutten ble for kort for og si noe, men ser at det er introen som er jobbet mest med?

Nå spiller ikke jeg det spillet, men om det hadde vært zoomet inn når du skjøt hadde det sett mye fetere ut for min del, men regner med det er bra skutt da man ikke ser han du skyter engang.

Likte introen, var ett proft preg over den.

Nå må du bare fortelle hvordan du gjorde det?

Hvilket av klippene snakker du om nå?

Har to klipp med gameplay her, så regner kanskje med at du snakker om den i førstetråden, der det kun er et lite klipp.

Men du ser jo han eg skyter? Se på den i fullskjerm, og i HD så må du ihvertfall se han :p

Og forklare hvordan eg gjorde hva da? Skuddet eller redigeringa?

Lenke til kommentar

Okei fant bare den med den korte snutten fra spillet.

Er nok redigeringen av intro som jeg lurer på hvordan man går fram.

Ah, ok :) Du får ta en titt på den siste filmen eg la ut, har laget meg en mye bedre intro nå! :)

Det eg gjorde for og lage den første introen, var egentlig bare og lage en bakgrunn, deretter legge inn tekst. Så brukte eg en del key framing for og få inn alle bevegelsene. Har virkelig ikkje mye peilingpå Sony Vegas enda, så blir litt vanskelig og forklare, eg bare prøver meg fram! :)

Lenke til kommentar

Ser mye forbedring fra intro #1 til #5, ser stilig og proft ut ;)

Kunne sikkert lagt på litt mere splosh effekt etter teksten da den dro ut.

Uten om det så kvalitet litt rar ut og detaljene på sløret etter teksten på slutten. Vet ikke om det er renderinga, men prøv å gjør noe med det.

Lenke til kommentar

Ser mye forbedring fra intro #1 til #5, ser stilig og proft ut ;)

Kunne sikkert lagt på litt mere splosh effekt etter teksten da den dro ut.

Uten om det så kvalitet litt rar ut og detaljene på sløret etter teksten på slutten. Vet ikke om det er renderinga, men prøv å gjør noe med det.

Takk! :) Ja har prøvd og forbedret den slutten, men har såppas lite peiling, at eg ikkje heilt vet hva eg driver med whistle.gif

Et kjapt lite forsøk på en quick edit!

19 | MW2 - No Scope Headshot Quick Edit

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...