Roundsound Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Har fått en del problemer med min Desire Z etter jeg oppdaterte til Android 2.3. Det virker som Sense eller UI-et nesten kræsjer hver gang jeg går ut av en bestemt app (Paradise Island. Får den hvite skjermen med grønn HTC logo, før den går videre til homescreen med et vindu som viser "Laster...". Tar rundt 20sek før den funker som vanlig igjen. Dette har også skjedd når jeg avslutter andre apper. Men også når jeg har vært inne på samtalelogg. Begynner å bli litt irriterende. Den har også hengt seg skikkelig en gang, og måtte ut med batteriet. Er det en mulighet til å nedgradere til 2.2 igjen? Ser faktisk ingen fordeler med 2.3. Utenom noen kosmetiske forandringer så synes jeg det bare har blitt værre. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Prøvd en factory reset? Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Har fått en del problemer med min Desire Z etter jeg oppdaterte til Android 2.3. Det virker som Sense eller UI-et nesten kræsjer hver gang jeg går ut av en bestemt app (Paradise Island. Får den hvite skjermen med grønn HTC logo, før den går videre til homescreen med et vindu som viser "Laster...". Tar rundt 20sek før den funker som vanlig igjen. Dette har også skjedd når jeg avslutter andre apper. Men også når jeg har vært inne på samtalelogg. Begynner å bli litt irriterende. Den har også hengt seg skikkelig en gang, og måtte ut med batteriet. Er det en mulighet til å nedgradere til 2.2 igjen? Ser faktisk ingen fordeler med 2.3. Utenom noen kosmetiske forandringer så synes jeg det bare har blitt værre. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Prøv heller å avinstalere paradise island..eller tøm data..-innstillinger prgrammer tøm data Lenke til kommentar
teitur Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Forklaringen jeg har sett på dette med htc skjermen og "laster" er ikke at Sense krasjer, men at elementer fra sense har blitt fjernet fra RAM og må lastes inn igjen. Skjer typisk ved bruk av tunge apps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå