Howard Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 MSI med dual-Opteron hovedkort MSI er klar med sitt dual-Opteron kort med AGP-slott. Kortet er basert på VIA K8T800 brikkesettet og er utstyrt med 800 MHz HyperTransport FSB. Les saken her. Lenke til kommentar
den Dydige Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva er egentlig dette? har tidligere lett litt etter info om AGP Pro, men ikke funnet noe som fortalte meg mye. Kan en bruke vanlig AGP Pro kort i denne? Lenke til kommentar
pskard Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 hva er egentlig dette?har tidligere lett litt etter info om AGP Pro, men ikke funnet noe som fortalte meg mye. Kan en bruke vanlig AGP Pro kort i denne? AGP PRO står listet som "STØTTET" der så: Ja, du kan bruke APG PRO-kort på den. Du kan også bruke AGP 8x, 4x og 2x kort på den. Lenke til kommentar
den Dydige Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Wow, det var kjapt tilbakemelding! kan ikke huske at jeg noen gang har sett et grafikk kort med AGP Pro på. Selges de i det hele tatt? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 kan ikke huske at jeg noen gang har sett et grafikk kort med AGP Pro på.Selges de i det hele tatt? ja, dette f.eks. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ser bra ut det borsett, men den 8 pin hjelpekontakten ødelegger mye. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ser bra ut det borsett, men den 8 pin hjelpekontakten ødelegger mye. Hvorfor gjør den det? Lenke til kommentar
den Dydige Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 kan ikke huske at jeg noen gang har sett et grafikk kort med AGP Pro på.Selges de i det hele tatt? ja, dette f.eks. Hmm av en eller annen grunn tror jeg ikke dette kortet er aktuelt. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Ser bra ut det borsett, men den 8 pin hjelpekontakten ødelegger mye. Hvorfor gjør den det? Hvordi du må ha en annen strømforsyning og siden det er en "spesiell" plugg på den så koster den sikkert mye Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 AGP Pro blir brukt på skjermkort som bruker ekstra mye strøm. F.eks "proffe" kort med mange prosessorer. (Som det wildcat kortet) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå