nolongeravailable Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 1 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du må ta på masse brunkrem, sægge og si "Vis rezzzzpeeekt" med pakistansk aksang. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg fester ikke. Og jeg vil være med de pene jentene på fritiden, ikke være med de fra klassen. Problemet er hvordan jeg blir med i gjengen til pene jenter... Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) For å henge med de pene jentene må du enten være den slående vakre gutten som halvparten av jentene har lyst på eller du må være deres homsevenn... Endret 25. august 2011 av SLIguy 2 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg fester ikke. Og jeg vil være med de pene jentene på fritiden, ikke være med de fra klassen. Problemet er hvordan jeg blir med i gjengen til pene jenter... Begynn å snakk med de? Eller når du kan velge valgfag velg media (vg2), jeg går det nå og er eneste gutten i klassen av litt over 20 pers. Det som er enda bedre er at alle jentene er deilige bortsett fra ei som er fet. Blir koselige timer det Du kan også begynne med en idrett som har mye jenter? Idretter jeg har drevet med som det var mange (pene) jenter er langrenn (ja, faktisk, var den eneste gutten eldre en 13 år) og friidret. For å henge med de pene jentene må du enten være den slående vakre gutten som halvparten av jentene har lyst på eller du må være deres homsevenn... Pene jenter er som andre jenter, dersom du skal være venn med de er det bare å smile og snakke helt normalt. Du trenger verken å være pen eller skjeiv. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg fester ikke. Hvorfor ikke? Er jo den ultimate måten å få god omgangskrets. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg fester ikke. Og jeg vil være med de pene jentene på fritiden, ikke være med de fra klassen. Problemet er hvordan jeg blir med i gjengen til pene jenter... Begynn å snakk med de? Eller når du kan velge valgfag velg media (vg2), jeg går det nå og er eneste gutten i klassen av litt over 20 pers. Det som er enda bedre er at alle jentene er deilige bortsett fra ei som er fet. Blir koselige timer det Du kan også begynne med en idrett som har mye jenter? Idretter jeg har drevet med som det var mange (pene) jenter er langrenn (ja, faktisk, var den eneste gutten eldre en 13 år) og friidret. For å henge med de pene jentene må du enten være den slående vakre gutten som halvparten av jentene har lyst på eller du må være deres homsevenn... Pene jenter er som andre jenter, dersom du skal være venn med de er det bare å smile og snakke helt normalt. Du trenger verken å være pen eller skjeiv. Problemet er at han ikke vil henge med dem, men vil få dem. En liten Tony Montana her, ønsker respekt, makt og jenter... 1 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Vær deg selv, bli med på revyfestene, bli med i revyen og kom deg ut i helgene! Og vips har du skaffet deg et bredt sosialt nettverk. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Problemet er at han ikke vil henge med dem, men vil få dem. En liten Tony Montana her, ønsker respekt, makt og jenter... Hvordan skal han få dem uten å henge med dem? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Viss du ikke fester så er dette en gylden anledning til å begynne. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 Fest er ikke et alternativ. Men alt som skolen driver med, av utenom-skolen-aktiviteter, bør jeg bli med på? Pene jenter vet de er pene og unike. Og det gjør dem vanskeligere å få. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Men alt som skolen driver med, av utenom-skolen-aktiviteter, bør jeg bli med på? Ikke alle, men de du selv mener passer for ditt vedkommene Pene jenter vet de er pene og unike. Og det gjør dem vanskeligere å få. Nei. Bare du som tror de er vanskelig å få. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Fest er ikke et alternativ. Kvifor ikkje? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Fordi han er et gigantisk troll 5 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Fest er ikke et alternativ. Du trenger ikke drikke en gang. Bare vær med, ta med noen red bull og ha det gøy. Du må invistere for å få noe. Ikke hold deg i komfort-sonen din hele tiden! Et ordtak jeg liker: "Gjør som du alltid har gjort, få som alltid har fått. Gjør som aldri har gjort, få som du aldri har fått!". Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Du skal ikkje feste, du skal ikkje være ute etter klokka er 8? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 (endret) Fest er ikke et alternativ. Som fersk elev ved vgs selv, er nok dette et punkt du må endre på og faktisk gjennomføre. Uansett hvor negativt innstilt du er til det, er en av løsningene nettop å feste. Dette blir litt som å ville gå ned i vekt, men ikke ville starte med trening. Joda, en kan gå ned i vekt ved å spise annerledes og endrer rutiner, men en kombinasjon av trening og sunt kosthold gjør at du går ned i vekt fortere. Sånn er det med vennegjenger og det sosiale. Du må bare hoppe i det. Ikke trenger en å drikke, og ikke trenger en å kunne danse for å dra på en fest heller. Om drikkepresset skulle oppstå, sitt og klå på en øl utover kvelden, eller en cider med mindre det er merket som jentedrikk blant vennene dine. Det er ikke uten grunn at de som er ute etter å bli kjent med andre mennesker, eller finne jenter drar på utesteder eller fester. Det er det en masse folk en har mulighet til å bli kjent med på svært kort tid. Endret 28. august 2011 av FredrikV. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Jeg har skapt et negativt rykte for meg selv over hele området... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå