Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få respekt på VGS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når skolen slutter 16:00, så er jeg hjemme og spiser, lekser, og klokken er plutselig 20. Da spiller jeg data og PC. Og det er det.

Hm, høres litt kjedelig og monotont ut. Skaff deg en hobby, eller prøv å bli bedre kjent med medelevene dine og besøk dem på fritiden. Vær hyggelig og grei, så får du helt sikkert noen trivelige år på videregående. :)

Lenke til kommentar

Eg har lest og evaluert det du har skrevet.

Eg ser 1 mulighet.

Bli dame.

Jeg kan ikke se at denne tråden ligger under humorkategorien. Derfor ser jeg 1 mulighet for deg også.

Vær seriøs. :hrm:

En person som ønsker at oppmerksomheten hannes skal bli "ønsket/verdsatt" AT det skal være en belønning for andre å få hannes oppmerksomhet.

Her på vestlandet kalles det vaginatilegg, er som oftest medfødt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

En person som ønsker at oppmerksomheten hannes skal bli "ønsket/verdsatt" AT det skal være en belønning for andre å få hannes oppmerksomhet.

Og blant oss som faktisk tar trådstarter litt mer seriøst kalles det "et ønske om å bli sett, hørt og verdsatt". Mobbing fra anonyme deltakere i tråden hjelper åpenbart ikke trådstarter.

Lenke til kommentar

Og blant oss som faktisk tar trådstarter litt mer seriøst kalles det "et ønske om å bli sett, hørt og verdsatt". Mobbing fra anonyme deltakere i tråden hjelper åpenbart ikke trådstarter.

Eg har studert psykologi i Donald, derfor veit eg at det rett og slett ikkje er håp for alle, i say no more.

Lenke til kommentar

Eg har studert psykologi i Donald, derfor veit eg at det rett og slett ikkje er håp for alle, i say no more.

Godt for deg. Jeg har studert psykologi på litt høyere nivå enn det, og jobber daglig med ungdommer med adferdsvansker, depresjoner, vanskeligheter med å tilpasse seg, samt varierende grad av ensomhet og maktesløshet, og vet av erfaring at "uskyldige" kommentarer som dine i grunnen ikke er annet enn banal mobbing. Om du ikke bryr deg, så la være å bry deg, men hold deg nå hvertfall for god for å rakke ned på trådstarter og hold deg så seriøs som du makter.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Godt for deg. Jeg har studert psykologi på litt høyere nivå enn det, og jobber daglig med ungdommer med adferdsvansker, depresjoner, vanskeligheter med å tilpasse seg, samt varierende grad av ensomhet og maktesløshet, og vet av erfaring at "uskyldige" kommentarer som dine i grunnen ikke er annet enn banal mobbing. Om du ikke bryr deg, så la være å bry deg, men hold deg nå hvertfall for god for å rakke ned på trådstarter og hold deg så seriøs som du makter.

Cool story bro.

Men eg er happy eg ikkje er en taper, men enkelte er det bare, sad ENUFFFFFFF

Men du må no vell sjå en viss underholdningsverdi i det her?

Les den andre tråden hannes, eg er 99% sikker på at han bare troller oss.

Eller eg håper :thumbup:

• Liker 2
Lenke til kommentar

De spiller bare data, og snakker bare om TV...Jeg gjør ikke det. Men jeg må være med noen...

Når skolen slutter 16:00, så er jeg hjemme og spiser, lekser, og klokken er plutselig 20. Da spiller jeg data og PC. Og det er det.

Jaha, du har i så fall mye av de samme interessene som de i klassen din.

• Liker 2
Lenke til kommentar

De spiller bare data, og snakker bare om TV...Jeg gjør ikke det. Men jeg må være med noen...

Nei?

16:00 slutter skolen.

18:00 er jeg ferdig med leksene.

19:00 er jeg ferdig med middag.

20:00 har jeg spilt 1 time TV-spill.

Etter det er det for sent å være ute. Derfor sjekker jeg FB'en, Mail, nyheter og Diskusjon.no. Det er ca. min hverdag.

De spiller Bilspil 24/7, og det er dem...

Lenke til kommentar

Nei?

Etter det er det for sent å være ute. Derfor sjekker jeg FB'en, Mail, nyheter og Diskusjon.no. Det er ca. min hverdag.

Gå ut og fest i helgene?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei?

Gå ut og fest i helgene?

Jeg vet ikke om du vet hvordan fester i den alderen er, men det er ikke som fritidsklubb alle kommer ikke inn.

Du skal være venn med hosten eller bli invitert, ettersom at vedkomme verken har venner eller noen som kan invitere han er det dead beat.

Det du derimot kan gjøre er, du kan selv hoste en fest, inviter mange folk, dem kommer og synes du er kul siden du inviterte dem. Profitt.

Lenke til kommentar

Nei?

Gå ut og fest i helgene?

Jeg vet ikke om du vet hvordan fester i den alderen er, men det er ikke som fritidsklubb alle kommer ikke inn.

Du skal være venn med hosten eller bli invitert, ettersom at vedkomme verken har venner eller noen som kan invitere han er det dead beat.

Det du derimot kan gjøre er, du kan selv hoste en fest, inviter mange folk, dem kommer og synes du er kul siden du inviterte dem. Profitt.

Det er alltids "bli kjent" fester, bare og hive seg med å sørge for at du ikkje blir den fulle ekkle uduglige.

Lenke til kommentar

Er du villig til å ofre noen timer på spilling og PC, og har du viljestyrke nok til å endre litt på din gjennomsnittsdag? I så fall, les videre.

- Kutt ut TV-spillinga

- Reduser tiden på PC

Allerede her har du spart deg opp noen timer. Men hva kan du gjøre nå?

Etter skolen er slutt, finn deg noen å bli kjent med. Heng med dem en liten stund. Da har du forhåpentligvis vist litt hvem du er, samtidig som du har blitt kjent med noen. I de aller fleste tilfeller fører dette til gjentakelse, og BAM! Der har du begynt din sosialiseringsprosess!

Når du etter noen timer kommer hjem, kan du for eksempel spise middag, så gjøre lekser. Og etter det, hvis det ikke er for sent eller du er for trøtt, kan du spille og være på nett! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...