Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 De spiller bare data, og snakker bare om TV... Jeg gjør ikke det. Men jeg må være med noen... De er liksom stedet hvor jeg er ''safet'' respekt... Men jeg vil gå til andre beiter når andre kontakter MEG først. Jeg er unik. Folk skal føle seg HELDIG som får MIN oppmerksomhet, ikke omvendt. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skaff deg cowboy-hatt, et rufsete utseende og gå bort til folk og spør "do you feel lucky, punk?" Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Med den holdningen der så vil de som får din oppmerksomhet føle seg uheldige. 4 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 De spiller bare data, og snakker bare om TV... Jeg gjør ikke det. Men jeg må være med noen... De er liksom stedet hvor jeg er ''safet'' respekt... Men jeg vil gå til andre beiter når andre kontakter MEG først. Jeg er unik. Folk skal føle seg HELDIG som får MIN oppmerksomhet, ikke omvendt. Jeg drømte for noen dager siden at du var perm-bannet. 5 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du høres forferdelig selvsentrert ut. Du ønsker vel og være mest mulig midtpunkt? 2 Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvor i landet bor du? Jeg kan gi deg en del tips til akkurat det du vil ha, respekt. Ettersom at du har sett mye film, og lever i din fantasi verden kan jeg putte det simpelt. 1: Man får ikke respekt, men tjener det opp. 2: Du må finne noen problem barn, ikke dumme folk, men folk som leter etter trøbbel. 3: Skaff deg stil, blikk folk og blikker dem tilbake skriker du dem i trynet (Kan utvikle seg til slåsskamp) 4:.... 5: Profit, du blir respektert. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 De jeg er med, som er de fra klassen, respekterer meg. Men de er gamer-nerder, og blir jeg en del av deres gjeng, så blir jeg sett ned på. Så jeg må nok ditche dem. Vi vet at med alle dine problemer er ikke du i den posisjonen der du kan velge dine venner. Og det er forferdelig lenge til du kommer i den posisjonen. 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Hva skal jeg gjøre for å kommme i den posisjonen? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Tror ikke den posisjonen finnes. Du kan godt tro i ditt eget hode, at du selv kan velge dine venner. Men dine "venner" vil nok ikke velge deg. Endret 23. august 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) slettet Endret 17. november 2011 av slettet II Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) *Snip* Setter nå pris på at du prøver. Og slettes ikke verst tips du kommer med, skal selv ta dem til etterretning. Men... Cagayan, og lytte etter tips, ta dem til seg og bli populær? Endret 23. august 2011 av Quakecry Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Tror du har sett litt for mye filmer gutt. Rangeringen på norske skoler er ikke sånn som de på filmene. Selv om en person er gaming-nerd betyr det ikke at han er en taper. Jeg gamer over middels mye, men kan si at jeg har nok av respekt, venner, venninner osv. Bare ikke gå i den fella der du kler deg som en jævla retard og oppfører deg som en (gjør masse rare ting). Skaff deg noen fete klær. Ikke vær så jævla svær i kjeften og dverg i buksa, og vær deg selv. Endret 23. august 2011 av Chillin123 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Noen som har tips om hvordan man kommer i kontakt med jenter når man går yrkesfag? Går elektro og er ingen jenter i klassen :!: 2 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Noen som har tips om hvordan man kommer i kontakt med jenter når man går yrkesfag? Går elektro og er ingen jenter i klassen :!: Ess, bare ta kontakt med dei klassene der det bare er jenter, Helse og sosial etc. Dei menger seg somregel i lag med dei som går allmenn, men dei er som regel åpen for litt 'nevenyttige' Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Bare vær deg selv, bli kjent med personer som blir sett på som kule eller "keege". Bli med dem, og gjør noe sosialt etter skolen. Noe jeg gjorde både igår og idag. Har blant annet blitt kanskje den i klassen med høyest respekt. Har også blitt kompis med forskjellige folk, som er hyggelige og morsomme vel og merke. Dette er både fra sossemiljøet og de som er også er litt sånn semi sosser, men utrolig macho. Har til og med blitt kjent med innvadrenerne. Gikk bare bort til dem, og satt meg ned og snakka med dem. Idag var jeg med 2 andre gutter på en restaurant. Greit nok, men var også med 12 andre (søte) jenter. Har også planer imorgen om å trene etter skolen, med det andre miljøet jeg fortalte om. Har også blitt invitert på fest, av forskjellige jenter på skolen. Og skal bruke den "makten" jeg har og invitere andre folk, fra andre skoler, og hun jeg liker. Hva gjorde jeg for å oppnå dette? Vær sosial! Vær deg selv, bare litt laidback, noe douchebag. Nevnte jeg også forøvrig at du må være sosial? Hvordan du er det? Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet: Snakk med personer, du trenger ikke å bable i vei hele tia (da virker du masete), men ta initiativet og snakk med personer. Ikke for å være frekk, men jeg forstår at du kan finne det litt vanskelig. Utifra det jeg har lest i tråden, og andre tråder du har, så virker du litt sosialt utilpass. Da er det mye vanskeligere, og jeg vet dette av erfaring var sånn før, frem mot slutten av 10. Alt jeg gjorde var å bygge opp selvtilliten min og rett og slett bare hoppe i det. Gjør det, ellers så kommer du til å angre. Og jeg ville ikke ditcha klassekameratene dine. Du trenger bare ikke å henge med dem 24/7, bruk heller friminutter og det som skjer etter skolen til å henge med folk du finner kule og jenter du synes er søte. Lykke til! Husk at skolen har bare vart i 2 dager(hvertfall i Oslo), så du har plenty med tid Bare bygg opp selvtilliten din, og snakk med folk. Edit: De spiller bare data, og snakker bare om TV... Jeg gjør ikke det. Men jeg må være med noen... De er liksom stedet hvor jeg er ''safet'' respekt... Men jeg vil gå til andre beiter når andre kontakter MEG først. Jeg er unik. Folk skal føle seg HELDIG som får MIN oppmerksomhet, ikke omvendt. Ok, reality check. Hvordan kan du forvente dette? Tror det neppe skjer ved at du bare sitter inne på klasserommet og venter på at plutslig så kommer alle bort til deg. No son, you have to earn it. Du kan ikke bare få "respekt" eller venner ned i fanget, du må ta initiativ selv! Problemet er at jeg ikke vet hvilke jenter som er opptatt på det tidspuktet osv... Jeg vet ikke hvilken linje de går i forhold til tidsplan... Jeg vet ikke om de er 2 eller 3.-klassing, jeg leter etter jenter som går 1.-klasse... Jeg henger ikke med noen etter skolen. Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) slettet Endret 17. november 2011 av slettet II Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg henger ikke med noen etter skolen. Kanskje du skal prøve å gjøre dette en gang eller tre, så skal du se hvilke dører som åpner seg! 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Jeg kan jo ikke være med 2 og 3.-klasse-jenter? Alt er alleredet så etablert, og det virker bare som om de alleredet etablerte vennene som har kjent hverandre i over 1 år går sammen på fritiden... Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Noen som har tips om hvordan man kommer i kontakt med jenter når man går yrkesfag? Går elektro og er ingen jenter i klassen :!: På fritiden, gjennom venner når du stikker til byen med dem. Mange muligheter her.. Bare vær deg selv, bli kjent med personer som blir sett på som kule eller "keege". Bli med dem, og gjør noe sosialt etter skolen. Noe jeg gjorde både igår og idag. Har blant annet blitt kanskje den i klassen med høyest respekt. Har også blitt kompis med forskjellige folk, som er hyggelige og morsomme vel og merke. Dette er både fra sossemiljøet og de som er også er litt sånn semi sosser, men utrolig macho. Har til og med blitt kjent med innvadrenerne. Gikk bare bort til dem, og satt meg ned og snakka med dem. Idag var jeg med 2 andre gutter på en restaurant. Greit nok, men var også med 12 andre (søte) jenter. Har også planer imorgen om å trene etter skolen, med det andre miljøet jeg fortalte om. Har også blitt invitert på fest, av forskjellige jenter på skolen. Og skal bruke den "makten" jeg har og invitere andre folk, fra andre skoler, og hun jeg liker. Hva gjorde jeg for å oppnå dette? Vær sosial! Vær deg selv, bare litt laidback, noe douchebag. Nevnte jeg også forøvrig at du må være sosial? Hvordan du er det? Jeg skal fortelle deg en liten hemmelighet: Snakk med personer, du trenger ikke å bable i vei hele tia (da virker du masete), men ta initiativet og snakk med personer. Ikke for å være frekk, men jeg forstår at du kan finne det litt vanskelig. Utifra det jeg har lest i tråden, og andre tråder du har, så virker du litt sosialt utilpass. Da er det mye vanskeligere, og jeg vet dette av erfaring var sånn før, frem mot slutten av 10. Alt jeg gjorde var å bygge opp selvtilliten min og rett og slett bare hoppe i det. Gjør det, ellers så kommer du til å angre. Og jeg ville ikke ditcha klassekameratene dine. Du trenger bare ikke å henge med dem 24/7, bruk heller friminutter og det som skjer etter skolen til å henge med folk du finner kule og jenter du synes er søte. Lykke til! Husk at skolen har bare vart i 2 dager(hvertfall i Oslo), så du har plenty med tid Bare bygg opp selvtilliten din, og snakk med folk. Edit: De spiller bare data, og snakker bare om TV... Jeg gjør ikke det. Men jeg må være med noen... De er liksom stedet hvor jeg er ''safet'' respekt... Men jeg vil gå til andre beiter når andre kontakter MEG først. Jeg er unik. Folk skal føle seg HELDIG som får MIN oppmerksomhet, ikke omvendt. Ok, reality check. Hvordan kan du forvente dette? Tror det neppe skjer ved at du bare sitter inne på klasserommet og venter på at plutslig så kommer alle bort til deg. No son, you have to earn it. Du kan ikke bare få "respekt" eller venner ned i fanget, du må ta initiativ selv! Problemet er at jeg ikke vet hvilke jenter som er opptatt på det tidspuktet osv... Jeg vet ikke hvilken linje de går i forhold til tidsplan... Jeg vet ikke om de er 2 eller 3.-klassing, jeg leter etter jenter som går 1.-klasse... Jeg henger ikke med noen etter skolen. Hva gjør du etter skolen da, tørr jeg spørre?? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå