ThaHoward Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 (endret) slettet Endret 17. november 2011 av slettet II 6 Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 19. august 2011 Del Skrevet 19. august 2011 Skremmende mye falske mennesker ute å går virker det som. Virker som en klisje men det holder faktisk å være seg selv og prøve å være hyggelig mot de fleste. 3 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) slettet Endret 17. november 2011 av slettet II 2 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Vær deg selv og ikke la deg fornærme så lett. EDIT: Og ikke bry deg om hva andre skulle tenke om deg. Slå deg løs, og vær snill. For da kan de ikke gi deg annet en respekt. Endret 20. august 2011 av Grønås 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 20. august 2011 Forfatter Del Skrevet 20. august 2011 Til å være usosial, så vil jeg bare bli respektert... Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Du har vel tenkt å ha venner på skolen og vel? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 https://www.diskusjon.no/uploads/av-254902.jpg like TheHoward sine meninger. Postet av anonym: bf424ab36588f34047282cb03ec108a6 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Tåpelig spørsmål? Hva begrunner du det tåpelig ved, ved å spørre om hvordan man blir akseptert på VGS? Tåpelig signatur? Hæææ? Sladrehank? Hvem har sagt det? Du vet man kan ''FORANDRE'' sitater? Du blir the G. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Eneste måten å få respekt på er å "shanke" den allerede etablerte lederen, gjerne med en kvesset tannbørste eller en kniv du har lurt med deg fra matsalen. Å om du kan smugle sigaretter så er det alltid en god egenskap. Og sist, men ikke minst; ikke bli noens bitch i dusjen. 1 Lenke til kommentar
zzirJizz Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 (endret) Starter i tredje nå, og så lenge du har en venn fra ungdomskolen (med) så går det bra. Poenget er at man klarer seg formidabelt med kun en person, hvis ikke blir det som Breivik sier "Irrelevant social noise". Endret 20. august 2011 av zzirJizz Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Ikke mist såpa i dusjen etter gymtimen. Hvis uhellet er ute, så bare la den ligge. 5 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Viss du har en veldig stor penis så kan det være en god plan å hoppe opp på et bord i kantina og vise at du har større en alle andre. Gjerne i volum i tidsrom 2 Lenke til kommentar
Porto Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Begynner selv på vgs på mandag, dette er hva jeg skal gjøre: For det første så skal jeg kjøpe meg noen fete klær imorra(idag) og til uka, skal prøve få med meg en jente til uka eller neste uke. Har også gjort litt research på hvordan de forskjellige jentene ser ut i min klasse og andres, og det samme med guttene. Har også forhørt meg litt rundt. Det jeg skal gjøre er å snakke med alle de fine jentene i min klasse, og gutter som ser ut som at de kan være en "trussel" mot meg, og bli bedre kjent med dem. Og vise at jeg er kongen på haugen. Sikkert mange andre som også tenker sånn. Skal også ta dette til de andre klassene ASAP! Bli kjent med mange jenter, og du blir automatisk mer attraktiv. Få også nye kompiser og hvis at du er sjefen, eller hvertfall en av dem. Jeg liker også en annen jente som begynner på skolen min, så all klinings og seriøs flørting(kommer til å flørte lett med andre jenter i starten) kommer til å gå til henne, men det betyr ikke nødvendigvis at du skal gjøre det. Har du store muskler og/eller er sterk? Det er jeg, og i starten så skal jeg vise dem mest mulig. Jeg skal være tøff i trynet, men ikke en totalt douchebag som banker opp alle sammen og mobber. Dette liker man ikke! Samtidig skal jeg også satse på gode karakterer, dette er også et pluss i respekt. Hør også med gode kompiser av deg om det er fester rundt omkring, og invinter folk du har blitt kjent med på skolen dit(helst jenter)! Det er noe jeg skal gjøre. Er trøtt nå, så orker ikke å skrive så mye akkurat nå. Men husk: respekt er noe du gjør deg fortjent til! Og ikke overdriv, du skal være litt tøff i trynet mot andre gutter, men må for all del ikke gjøre sånn at alle guttene hater deg. Da sliter du, og du blir upopulær. Og de fleste(pene) jenter liker ikke drittsekker. Mer eller mindre: Skaff deg nye venner, flørt med mange jenter. Hvis at du er sjefen blant gutta. Klarer du dette, så er du rimelig safe. Dette må også gjøres helt i starten. Like a baws 6 Lenke til kommentar
freedomwriter Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Kjøp deg en skinnjakke, gå med den uansett vær, dra hånden over hodet første gang du skal hilse på lærer, se selv de skumleste vennegjengene dypt inn i øynene, husk og gå med våpen til enhver tid og aldri følg med i timen, så går nok VGS bra 8 Lenke til kommentar
JULINGiKAKE Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Som han over skriver. Kle deg i skinnjakke, ha litt brylkrem i håret. Tropp opp på skolen og si heyy! Legger ved illustrasjonsfoto 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Hvordan få respekt på VGS? Når man starter på VGS 1, hvordan bygger man seg opp til respekt hos de på 2 og 3, og blir en ''leder'' for de som kommer under deg neste år? Jeg vet at man manipulerer det man kaller venner og blir en drittsekk og får alle damene, men det må finnes en annen vei å... Du trenger bare være grei så er folk grei tilbake, du får deg fort venner..! Edit: Men husk at er det noen som prøver å mobbe deg, da tar du det til lærerne, slikt skal man ikke akseptere. Endret 21. august 2011 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 (endret) Herregud for en tråd. Det er stor forskjell på å være populær, og å ha respekt. Veldig stor forskjell. Virker som mange blander disse to. Gjerne bytter om også. For at jeg skal opparbeide meg respekt for en person, kreves det at personen er seg selv, og tør å stå opp mot andre. Tør å stå for egne meninger. Det handler _ikke_ om å være kongen på haugen, ha mange damer og/eller venner. ... Endret 21. august 2011 av Ajaco 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Herregud for en tråd. Det er stor forskjell på å være populær, og å ha respekt. Veldig stor forskjell. Virker som mange blander disse to. Gjerne bytter om også. For at jeg skal opparbeide med respekt for en person, kreves det at personen er seg selv, og tør å stå opp mot andre. Tør å stå for egne meninger. Det handler _ikke_ om å være kongen på haugen, ha mange damer og/eller venner. ... Enig. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 HAH. Å fortelle det til TS. Er faen meg som å snakke med en stein, og en stein holder ihvertfall kjeft og lytter. Tar sikkert til seg det en sier. Han har holdt på siden 2009 med lignende tråder. Så, og bruke deres tid på å gi masse tips er simply not worth it. 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 HAH. Å fortelle det til TS. Er faen meg som å snakke med en stein, og en stein holder ihvertfall kjeft og lytter. Tar sikkert til seg det en sier. Han har holdt på siden 2009 med lignende tråder. Så, og bruke deres tid på å gi masse tips er simply not worth it. Da bør han for guds skyld ikke fortelle hvem han er her inne om det skulle bli en diskusjon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå