Skjelvgråt Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Inb4 Hurr durr har rapportert dere alle nå!!! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 6. september 2011 Forfatter Del Skrevet 6. september 2011 Nevn en person du kjenner da, som er kul og får alle damene? Og hvis du kjenner denne personen, så ja spør han hva han gjør. Kjenner du han ikke så følg med på hva han gjør og sier. Kjenner ingen... Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nevn en person du kjenner da, som er kul og får alle damene? Og hvis du kjenner denne personen, så ja spør han hva han gjør. Kjenner du han ikke så følg med på hva han gjør og sier. Kjenner ingen... Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk. Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Kjenner ingen... Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk. Det er folk som oppfører seg slik som mister all respekt hos meg. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvordan få respekt på VGS? Når man starter på VGS 1, hvordan bygger man seg opp til respekt hos de på 2 og 3, og blir en ''leder'' for de som kommer under deg neste år? Jeg vet at man manipulerer det man kaller venner og blir en drittsekk og får alle damene, men det må finnes en annen vei å... Jeg klarer ikke å ta deg seriøst. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 (endret) Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk. Beklager, men med dette så viser du at du er klassens drittsekk, og ikke "klassens boss". Endret 6. september 2011 av Quote 3 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk. Beklager, men med dette så viser du at du er klassens drittsekk, og ikke "klassens boss". Kommer jo helt ann på hvem han går i klasse med, dvs. At om de du går i klasse med har en IQ lik romtemperatur i celcius vil dette garantert slå ann! Og siden jentene du er ute etter også er på dette nivået kommer du nok til å få deg ett ligg rimelig kjapt, stå på! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Drittsekker tiltrekker seg jo respekt? Jeg gjorde KUN det dere ba meg om. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Drittsekker tiltrekker seg jo respekt? Jeg gjorde KUN det dere ba meg om. Nei. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Så du har hører på oss nå? Da ber jeg deg klappe til lærern, ok, du masse cred for det 3 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Det du fortjener cagayan er en ban, og en reality-check 4 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Drittsekker tiltrekker seg jo respekt? Jeg gjorde KUN det dere ba meg om. Hvis du klarer å skille mellom useriøse og seriøse innlegg så hadde du ikke oppført deg som en drittsekk. Du er en underholdene person. 3 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg ser to muligheter om du ønsker deg respekt fra første stund. 1. Alliér deg med sjefen på skolen, den/de med mest respekt fra før av. 2. Bank/knivstikk etc den/de med mest respekt fra før av. 2 Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Kjenner ingen... Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk. Jeg ville kombinert denne manipuleringen og drittsnakkingen med fysisk vold. Du blir ikke boss av å kun snakke, du må handle også. Men du er på rett vei. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Hva med å kaste brødskiver på tavlen? Helst med klissete pålegg, syltetøy funker bra, eller sjokade. Nugatti og leverpostei blir litt for hardt til dette formål. Også bra med agurkskiver, de henger seg lett fast også. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Drittsekker tiltrekker seg jo respekt? Jeg gjorde KUN det dere ba meg om. :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Slutt nå å underholde denne soppen og kompisene hans. Han manipulerer dere til å bli trollet og irriterte og svare. Sjekk andre tråder han holder på med. Bare tull alt sammen. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 7. september 2011 Del Skrevet 7. september 2011 Eg trur han e seriøs. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå