Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få respekt på VGS?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nevn en person du kjenner da, som er kul og får alle damene?

Og hvis du kjenner denne personen, så ja spør han hva han gjør. Kjenner du han ikke så følg med på hva han gjør og sier.

Kjenner ingen...

Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk.

Lenke til kommentar

Nevn en person du kjenner da, som er kul og får alle damene?

Og hvis du kjenner denne personen, så ja spør han hva han gjør. Kjenner du han ikke så følg med på hva han gjør og sier.

Kjenner ingen...

Men jeg manipulerer og snakker dritt om nye elever som kommer inn i klassen, og elever jeg ikke liker. Jeg vil vise at jeg er klassens boss. Og ikke andre folk.

:wallbash:

Lenke til kommentar

Kjenner ingen...

Det er folk som oppfører seg slik som mister all respekt hos meg.

Lenke til kommentar

Hvordan få respekt på VGS?

Når man starter på VGS 1, hvordan bygger man seg opp til respekt hos de på 2 og 3, og blir en ''leder'' for de som kommer under deg neste år?

Jeg vet at man manipulerer det man kaller venner og blir en drittsekk og får alle damene, men det må finnes en annen vei å...

Jeg klarer ikke å ta deg seriøst.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Beklager, men med dette så viser du at du er klassens drittsekk, og ikke "klassens boss".

Endret av Quote
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Beklager, men med dette så viser du at du er klassens drittsekk, og ikke "klassens boss".

Kommer jo helt ann på hvem han går i klasse med, dvs. At om de du går i klasse med har en IQ lik romtemperatur i celcius vil dette garantert slå ann! Og siden jentene du er ute etter også er på dette nivået kommer du nok til å få deg ett ligg rimelig kjapt, stå på!

Lenke til kommentar

Kjenner ingen...

Jeg ville kombinert denne manipuleringen og drittsnakkingen med fysisk vold. Du blir ikke boss av å kun snakke, du må handle også. Men du er på rett vei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...