For Your Eyes Only Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Jeg og Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Til TS: Hvem er det du respekter og hvorfor?? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 5. september 2011 Forfatter Del Skrevet 5. september 2011 De som er kule, fordi de får alle damene. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 De som er kule, fordi de får alle damene. Hva vil det si å være kul? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 De som er kule, fordi de får alle damene. Hva vil det si å være kul? Å få alle damene. Lenke til kommentar
ovzer Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg tror ikke de som er kule får alle damene fordi de er kule. Det er de som får alle damene som du ser på som kul Etter min mening ville jeg ha respektert en som stadig henger med en flokk med jenter rundt seg. Hvis du er hyggelig og smiler til jentene, prøver å skape små samtaler i starten, så kan du ha en sjanse for at de vil bli bedre kjent med deg. Får du rare/overlegne blikk tilbake har du åpenbart gjort noe galt. Det kan godt hende at de ikke er "din type" jenter, så med mindre du er veldig god til å få deg venner er det egentlig bare å gi opp den typen jenter med en gang. Poenget er vel at du ikke kan bestemme deg over natta for at nå skal jeg bli venner med de diggeste jentene! Det er som å tro at du skal slå Usain Bolt på 100m bare fordi du mener du har talent. Det krever tid, erfaring og jobbing. Guttene du synes er kule og har de beste damene har jobbet siden barnehagen med å få den respekten, vennene og ryktet. Etter det jeg har fått inntrykk av, har ikke du fått det noe særlig. Så da er du egentlig litt seint ute med å bygge opp respekten, men det kan sikkert gå hvis du jobber får å endre holdningene dine, tvinger deg selv til å være sosial selv om du kommer til å faile de aller fleste situasjonene. Den eneste oppskriften jeg kan komme på for deg er: snakk med jenter (hvilke som helst jenter, ikke tro at du skal få det beste med en gang), få jentevenner, bli introdusert for flere jenter evt. gutter, folk synes du er kul fordi du har mange jentevenner = enda flere venner. Til slutt finner du kanskje en jente du liker Hint: hvis du kommer dit at du blir invitert til en eller annen fest eller sammenkomst, tror jeg løpet er kjørt om du sier nei. Hvis du vil bli "kul og ha respekt" som du sier, tviler jeg på at det funker å være inne til 11 i helgene... Sorry, men slik er naturlovene. Prøv å få 5 når du legger sammen 2 og 2. Det går ikke det heller. 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Å få alle damene. Jeg begynner å lure på om hele denne tråden er trolling, selve tråden er veldig useriøs.. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bli sånn som han her http://www.youtube.com/watch?v=ZxD59jNDcKo 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Å få alle damene. Jeg begynner å lure på om hele denne tråden er trolling, selve tråden er veldig useriøs.. Tror du den tråden her er trolling? erru sprø eller?! Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Bare en måte å få respekt på i skolen. Diss, diss og diss læreren konstant. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Forundrer meg kvar dag eg er her inne at moderator ikkje har stengt tråden, siden den liksom ikkje kommer noen vei Lenke til kommentar
For Your Eyes Only Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 For ikke snakke om han her: Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Dersom du skal ha damer må du bli som han her: http://www.youtube.com/watch?v=uiH4BFTELME Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Så alt i alt analysert, så har trådstarter brukt 10 sider på å fortelle at han har lyst på fitte 1 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Så alt i alt analysert, så har trådstarter brukt 10 sider på å fortelle at han har lyst på fitte Da er det synd han bor i Norge, her i nord er det nemlig forbudt å kjøpe det. Så løsningen for TS er å: a) Dra utenlands. b) Gjøre som vi i tråden tipser han. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Nevn en person du kjenner da, som er kul og får alle damene? Og hvis du kjenner denne personen, så ja spør han hva han gjør. Kjenner du han ikke så følg med på hva han gjør og sier. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sikkert skolelegen. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Sikkert skolelegen. Eller læreren? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Finn pinglene i klassen din. Du vet, sånne med briller og fregner. Velg en dag de har tegneserier eller noe annet NERDETE i sekken. GI dem buksevann. Voila, du er nå den tøffeste på skolen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå