Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvordan få respekt på VGS? Når man starter på VGS 1, hvordan bygger man seg opp til respekt hos de på 2 og 3, og blir en ''leder'' for de som kommer under deg neste år? Jeg vet at man manipulerer det man kaller venner og blir en drittsekk og får alle damene, men det må finnes en annen vei å... 7 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheNarsissist Skrevet 17. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2011 Du må hvertfall ha Iphone.... 47 Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 1. Vær smart. 2. Bygg muskler. Hjerne + muskler = respekt. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 17. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2011 Åh herregud, ikke enda en tråd av deg. 52 Lenke til kommentar
Populært innlegg MrL Skrevet 17. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2011 Herregud hva for en tråd er dette, det er VGS det snakk om, ikke et jævla fengsel.. 41 Lenke til kommentar
Populært innlegg Labelle Skrevet 17. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Gi et godt førsteinntrykk. Hvis ikke er du fuck'd Selv kom jeg sent inn på vgs siden jeg ikke fikk skoleplass. Da hadde alle i klassen allerede blitt kjent og følte seg trygge. Da jeg kom lekte jeg sikkelig hestkuk. Sa noen noe til meg sa jeg bare ''Hold kjæftn'' før de engang fikk åpna munden. Ingen som torte noe.. Alle bare skalv da de så jeg kom inn med de Bicespene! Du kan godt bli tøff. Men du kommer aldri til å bli like tøff som mei.. Endret 17. august 2011 av Megalomania 22 Lenke til kommentar
Populært innlegg Cob1991 Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 På ungdomsskolen funka det kanskje å leke tøff i trynet og skaffe seg masse populære venner for å være kongen på haugen. På VGS er flertallet blitt hakket mer modne i hodet, og de som fremdeles tror at det å spille på muskler og å være stor i kjeften hjelper på å bli "the boss"... Vel, da må du bare vite at flertallet syntes du er idiot og vil holde seg langt borte. Jeg gikk ut av vgs ifjor, og de som trodde de var såå kule og hadde status, gjorde det rævva i fagene og sitter i kassa på lokalbutikken den dag idag. Så, tips til deg: fokuser på skolearbeid, ikke tøffhetsskalaen (for den går fort fra "tøff" til "taper"). 11 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Ungdommen nå til dags... 6 Lenke til kommentar
playforeal Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 På ungdomsskolen funka det kanskje å leke tøff i trynet og skaffe seg masse populære venner for å være kongen på haugen. På VGS er flertallet blitt hakket mer modne i hodet, og de som fremdeles tror at det å spille på muskler og å være stor i kjeften hjelper på å bli "the boss"... Vel, da må du bare vite at flertallet syntes du er idiot og vil holde seg langt borte. Jeg gikk ut av vgs ifjor, og de som trodde de var såå kule og hadde status, gjorde det rævva i fagene og sitter i kassa på lokalbutikken den dag idag. Så, tips til deg: fokuser på skolearbeid, ikke tøffhetsskalaen (for den går fort fra "tøff" til "taper"). Helt feil. På VGS er folk helt like som de var på ungdomsskolen. Skal du ha respekt må du bare tørre å hoppe inn i sosiale situasjoner og sosialisere deg med ALLE. Måten å bli populær på er enten å være tøff, men ikke på det fysiske, mer på det psykiske, eller du kan bli kjent med alle på skolen. Kontakter = respekt. Så enkelt er det. 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Sitter fast. 2 meninger her. Lenke til kommentar
Populært innlegg PanserJohan Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Sægg Store headphones iPhone Gå med lue inne Skulk litt Røyk/snus Eller Drikk rødvin alpelue tighte jeans stripete jumper Herregud.. skaff deg et nytt/annet fokus. 10 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 For og bli the G så må du rett og slett bare banke opp heile klassa og vise at du er lederen i flokken som skal ta dinna klassa rett ut på røykehjørnet der du lærer alle kidsa og røyke, viss du har bil og lappen så er det alerede win blant damene.. Oisann, men du er visst en taper alikavell oO Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 HAHAHAHAHHAHAHHAHAHAH :!: Jeg ser ned på deg uansett hvis du går i 1VGS. Jeg er skjempestor og tøff, for jeg går i tredje. 4 Lenke til kommentar
Populært innlegg Wubble Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Uansett hva som skjer må du få banket noen helt i starten. Gjerne flere, alle i klassen om du greier det. Ikke nødvendigvis samtidig, men bare du får tatt alle før dagen er over. Det er det aller viktigste, og det er hva du burde konsentrere deg om først. Når du har gjort det, kan jeg veilede deg videre. 29 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Sånn som jeg har opplevd det så er det ikke noe snakk om å bygge respekt hos de som er i andre og tredje. På skolen min er det ikke akkurat noe kontakt mellom de forskjellige trinnene annet enn i vennegjenger. Jeg har aldri sett med noen ekstra respekt på noen jeg ikke kjenner. Prøv heller å fokusere på å være normal, du. Så blir du i alle fall ikke sett ned på. Jeg har et eksempel på dette: Jeg vet om en som er ett år yngre enn meg som jeg aldri kommer til å glemme. Men det er sannsynligvis fordi jeg aldri har møtt et menneske som har minnet meg så mye om en ape og ikke pga. respekt. 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Uansett hva som skjer må du få banket noen helt i starten. Gjerne flere, alle i klassen om du greier det. Ikke nødvendigvis samtidig, men bare du får tatt alle før dagen er over. Det er det aller viktigste, og det er hva du burde konsentrere deg om først. Når du har gjort det, kan jeg veilede deg videre. Jeg mener man må ta alle samtidig, da vet alle med en gang at man mener alvor. Ta jentene også. Et spark i ræva på norsklæreren hjelper også på respekten. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 eg har også hørt rykter om at dei som går i star trek drakt pleier og være usedvanlig tøffe, men då tør ingen og prate med deg, du er rett og slett så kul at du kommer i fra en annen planet. 5 Lenke til kommentar
Lednar Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hva med rektor da? Han burde jo få skikkelig grisejuling! Da får du respekt. /troll EDIT: Hvorfor brukte jeg stor forbokstav på "rektor"? Endret 18. august 2011 av Lednar 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Skjelvgråt Skrevet 18. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 18. august 2011 Du må også huske og ta noen av jentene med på do og daske dem i fjeset med tissen din 24 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Få respekt på vgs... Herregud så patetisk. Get a grip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå