Stalthy Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Vet ikke hvor jeg skal poste dette hen men får da prøve her ;/ Men slike lys barberings penner? lurer på å gå til anskaffing av en slik en da man ikke føler noe, og ikke skjærer seg. Hvor mye koster en slik en? på apoteket da? og batteridrevet eller lading? og hva skjer om man barberer seg nedentil? det er jo bare lys? eller kan man bli steril? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 IPL hårfjerning er i følge Phillips beregnet på områder nedenfor halsen og "Fullstendig trygt om den brukes riktig". Jeg hadde heller brukt 1/4 av pengene på skikkelige barbersaker som virker og resten på annen morro. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Gå for profesjonell voksing! Eller en dyr epilator. Kan koste mye med en gang, men sparer mye i lengden.. venter på mitt torturredskap i posten! Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Du kan jo alltids skaffe hudhårfjerningskrem av noe slag. Edit: skriveleif hvettu Endret 18. august 2011 av del_diablo Lenke til kommentar
Stalthy Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Så da er en vanlig barberhøvel + skum det beste valget fortsatt? jaja er sikkert ikke så ille det,men så en penn som ikke lyste noe synlig lys (kan man se laser?) på apoteket i england, usikker pris (men mener å huske at den kostet 15 pund, noe ala 150 kr) men den fjernet alt som var nær den, man holdt den litt overfor huden og så fjernet den håret, han brukte den på flerer steder (blant annet på "rommet" mellom øyebrynene, i bakhodet ( hjelp av en annen pers ofc) og fjernet en hårstripe på magen ) sikker på at dere vet hva jeg prater om? Lenke til kommentar
TotalBodyLaser Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Vet ikke hvor jeg skal poste dette hen men får da prøve her ;/ Men slike lys barberings penner? lurer på å gå til anskaffing av en slik en da man ikke føler noe, og ikke skjærer seg. Hvor mye koster en slik en? på apoteket da? og batteridrevet eller lading? og hva skjer om man barberer seg nedentil? det er jo bare lys? eller kan man bli steril? Er det IPL du tenker på ? Isåfall kan du lese mer om det her : Forskjellen på Laser og IPL Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Er det IPL du tenker på ? Isåfall kan du lese mer om det her : Forskjellen på Laser og IPL Blir det ikke feil å linke til 'totalbodyLASER'' om forskjellene mellom IPL og laser? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå