Gå til innhold

BK: Solnedgang

Anbefalte innlegg

Solnedgang

Bildet er fjernet.

Beskrivelse:

HDR,med 3 eksponering,Bracketing.+ - 2EV.Gjort i Nik HDR Pro.

Ha meg unskyldt om jeg ikke kommenterer så mye...ikke det raskeste nettet her jeg sitter nå..tar noen minutter bare å logge seg på;(

Ser det er de som lurer på om jeg er borte fr Digit.Neida,men nett verket mitt brøt sammen på Torsdag,forrige uke,og de finner ikke ut hva det er..ennå.Så er nå i Oso noen dager og "låner" nett i nabolaget hos svigermor,så er vel på noen dager i hvertfall,så får vi se hva som skjer når jeg kommer hjem..har noen som passer huset og katten,så når de engang komme for å sjekke bredbåndet er det hvertfall folk hos meg.Ja...blir jo helt hjelpeløs uten nett jo..nettbank og slike ting en tok som en selvfølge,var vist ikke det.hehe.Så kommer tilbake..om det ikke vil koste skjorta å fikse da.nettet altså..ligger feilen inne hos meg,var det snakk om 3500kr...buh;(

Ja er på Bøler og blir sikkert å finne på Østensjøvann Fredag,om været ikke er helt på trynet da;..om noen skulle dit..må bare klippe plen for verdens beste svigermor først;);)

Link til bildesiden

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liker hdr bildene dine bedre og bedre,dei ser mer og mer naturlige ut,lurer litt på bilde er ett hakk for grønt?Synest en kan se det i skyene..

Meget fint bilde med god dybde og fine linjer samt fin komp.

Kjenner til hvor hjelpeløs en blir uten pc,!

Lenke til kommentar

Liker hdr bildene dine bedre og bedre,dei ser mer og mer naturlige ut,lurer litt på bilde er ett hakk for grønt?Synest en kan se det i skyene..

Meget fint bilde med god dybde og fine linjer samt fin komp.

Kjenner til hvor hjelpeløs en blir uten pc,!

Takker for ærlig kommentar.Her har jeg brukt Nik's egne plugins i hdr programmet..mer en test,så mener det ble vel grønt selv også...men du vet..en må liksom se hva andre mener også da vet du..hehe :dribble:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke Nett? Det må vel være det rene mareritt... Håper du får fikset det snart. Bilde ditt: Synes kompet sitter meget godt med fine farger som muligens er litt hardt mettet. Litt tunge skyer som jeg ofte ser på HDR bilder. Haloen rund trærne synes godt, særlig på v. side. Alt i alt et godt bilde fra deg... igjen :)

Uten nett og en blir handlingsrammet :thumbup: Skyenen ja..jo typisk de ved hdr,men om jeg skal forsvare det så var det tunge skyer..vel ikke het slik de fremstår ved hdr selvfølgelig :whistle:

Endret av Jan Erik Engan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...