Ninamor23 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har en HTC incredible s som er ca 4 uker gammel. Jeg har klart å knuse skjermen på den, å skal selge den,. Men hvor mye kan jeg ta for den? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har en HTC incredible s som er ca 4 uker gammel. Jeg har klart å knuse skjermen på den, å skal selge den,. Men hvor mye kan jeg ta for den? Hvor mye ville du betalt for en telefon med knust skjerm? Vet du svaret på det, så vet du også svaret på spørsmålet ditt. Lenke til kommentar
Ninamor23 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har en HTC incredible s som er ca 4 uker gammel. Jeg har klart å knuse skjermen på den, å skal selge den,. Men hvor mye kan jeg ta for den? Hvor mye ville du betalt for en telefon med knust skjerm? Vet du svaret på det, så vet du også svaret på spørsmålet ditt. Det var ikke det jeg spurte om da.. At folk skal være så vanskelige! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 500 spenn. Telefonen koster ikke all verden lenger, gammel modell. Ny skjerm koster rundt en tusenlapp hvis man tar risikoen og bytter selv. Da forsvinner garantien. Totalt 1500kr for en Incredible S uten garanti. Til og med det er litt i overkant, faktisk. Lykke til med salget. Lenke til kommentar
Ninamor23 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ok, tusen takk:) Har fått bud på 1000 kr så da er det jo grei skuring... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå