Kjetil Øyen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Bridges 2 Bildet er fjernet. Beskrivelse: Har her prøvd å følge de tips som jeg fikk av mitt bilde "Bridges" Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Storslagent motiv, men likte nok ikke det utbrente partiet midt på himmelen! Usikker på utsnittet her! Kunne tenkt meg andre utgaver...! 3'er fra meg! Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Liker uttrykket i bildet med de mørke og kontrastrike stålkonstruksjonene, synes himmelen balanserer greit til dette - har ingen problemer med å akseptere utbrentheter, og synes det hører med for dynamikkens skyld, dog kan det godt dempes noe. På et bilde som dette synes jeg gjengrodde partier og utbrentheter er en del av uttrykket - det som er vanskelig er å finne en balanse som fungerer, tror ikke du er så langt unna her. Lar være å kommentere utsnitt/komposisjon her, mine betraktninger gjelder altså for det eksisterende bildet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Enig med smort1 i det utbrente partiet. Kan virke som det er støy på sjøen, men der er vel heller bølger. Motivet var fint da Kjetil. Lenke til kommentar
Kjetil Øyen Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Takk til Smort1, Tjernshaugen og Jarle-60....... Synes det er spennende å forsøke litt på SH. men ikke helt enkelt dette, nå ligger det 2 versjoner av dette bilde her inne. Personlig liker jeg best den første, men er enig i at den mangler kontrast... Setter stor pris på innspill, da det forhåpentligvis gjør at en lærer litt etterhvert.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg