smort1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Årene 1965/2009! Olympus PEN S/Olympus PEN E-P2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Alltid hyggelig med litt fotohistorie, Svein - stort + for det! Ser myyye forbedringspotensiale her, men lar det ligge i og med du har valgt å legge bildet i kategorien "Visning" Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Alltid hyggelig med litt fotohistorie, Svein - stort + for det! Ser myyye forbedringspotensiale her, men lar det ligge i og med du har valgt å legge bildet i kategorien "Visning" Takker Tjerneshaugen! Javisst er det mye som kunne vært gjort annerledes her! (kfr. også de fleste av de andre bildene i kategorien "Historie" som jeg har lagt ut de siste årene)...... Ta gjerne en titt på disse også - filtrer på kategori "Historie" så får du de samlet på mitt galleri... Synes bare det er artig å vise fram disse kamerane uten så mye vekt på annet..... Kommer nok av og til å legge litt mer i det på disse kamerahistoriene, men da legges nok bildene i et annet "nivå" mht. evaluering.... Kjekt at noen liker slike "historieglimt" er det dog uansett... Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Takker Tjerneshaugen! Javisst er det mye som kunne vært gjort annerledes her! (kfr. også de fleste av de andre bildene i kategorien "Historie" som jeg har lagt ut de siste årene)...... Ta gjerne en titt på disse også - filtrer på kategori "Historie" så får du de samlet på mitt galleri... Synes bare det er artig å vise fram disse kamerane uten så mye vekt på annet..... Kommer nok av og til å legge litt mer i det på disse kamerahistoriene, men da legges nok bildene i et annet "nivå" mht. evaluering.... Kjekt at noen liker slike "historieglimt" er det dog uansett... Joda Svein, jeg har fulgt med på hele serien på gamle forumet - og kommentert en god del av de (Asbjørn/EspenT) Samlingen din er jo glimrende objekter til øvelser i stilleben, kan være et bra vinterprosjekt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Joda Svein, jeg har fulgt med på hele serien på gamle forumet - og kommentert en god del av de (Asbjørn/EspenT) Samlingen din er jo glimrende objekter til øvelser i stilleben, kan være et bra vinterprosjekt Ja da skjønner jeg "hvem" du er.... (blir nok en del "gamle kjente" som dukker opp her etterhvert).... Har jo noen tanker om diverse "prosjekter" med disse kameraene, og som du sier så kan jo vintrene være egnet til å gå igang med noe....., snoker f.eks. rundt på div. bruktsalg etter "andre" fotorekvisitter..... så vi får se.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg