Astrid E. Saltveit Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Flue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ut fra utgangspunktet du forteller om ble dette veldig bra synes jeg. Jeg liker komposisjonen og fargene og det fungerer bra sammen visuelt. Et bra bilde av en liten plageånd. Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Faller for mykhet og farger i dette motivet. Du er tydelig klar over svakhetene selv, så mitt tips vil være å la det være slik det er uten å gjøre noe mer med det. Det fungerer jo rimelig greit ved normal betraktningsavstand i den størrelsen det er. Kan ikke se at en beskjæring for å plassere flua et annet sted i ruta vil ha noe for seg da svakhetene bare vil bli mer tydelig, og som sagt - det både fungerer og er pent slik det er. Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Synes bildet fungerer veldig bra. Veldig mykt og behagelig å se på.Ville nok tatt bort en del i underkant. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Greit nok, som du vel også sier selv! Ble vel litt "smått" kanskje, og midtstilt. Det jeg likte best var dog fargene! Ren 3'er fra meg denne gang! Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Etter mye fikk du frem noe som du skriver.Fint hav av farger med flua som kontrast til det heile. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Liker godt de duse fine tonene her:) Svakhetene er du jo selv helt klar over. Synes flua blir vel liten , og ville nok kuttet både over og under, ville også kuttet godt bak flua da det blir for mye luft i "gal" retning. Med alle disse forslagene ville jo "svakhetene" blitt ytterligere forsterket. Du får ta det med deg til neste forsøk Astrid:) I beste ærlige mening. Morten. Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nydelig bilde, ville hatt mest luft forann og føler at den ikke er helt skarp. Men det totale er veldig bra! Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Jeg takker så mye for alle kommentarene! Flere er inne på dette med utsnittet - jeg skulle også ønske mer luft foran flua, men det var desverre ikke noe å hente her. Ellers føler jeg for min del at ikke det ble riktig å kutte i bunnen heller, rett og slett fordi jeg liker følelsen av at den svømmer litt rundt i dette gule...- men uansett - takk for innspillene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg