mwinge Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei, nettop ferdig med å laste ned mw 2 på pc. Er veldig gira, så kommer det selvfølgelig en error:( noen som veit hva jeg skal gjøre med det her? Det kommer akkurat når loadinga e ferdig "Main/iw_20.iwd is different from the server" Setter pris på alle svar. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Prøv og installer spillet på nytt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Har du patcha spelet til siste versjon, så versjonen av filane dine matchar dei på hovudserveren? Av og til må du restarte Steam før den autopatcher, særleg om du installerte frå disk. Om alt er patcha, prøv "Verify Integrity of Local Files" (høgreklikk på MW2 i spellista). No forutsett eg at spelet er lovleg nedlasta. Endret 17. august 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Trodde ikke det var lov å veilede folk her som har lastet ned gratis. EDIT: Åh! Glem det. Det var vel sikkert via Steam... Endret 17. august 2011 av Grønås Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 Har du patcha spelet til siste versjon, så versjonen av filane dine matchar dei på hovudserveren? Av og til må du restarte Steam før den autopatcher, særleg om du installerte frå disk. Om alt er patcha, prøv "Verify Integrity of Local Files" (høgreklikk på MW2 i spellista). No forutsett eg at spelet er lovleg nedlasta. jaja, jeg har kjøpt spillet i butikk:) Lenke til kommentar
mwinge Skrevet 19. august 2011 Forfatter Del Skrevet 19. august 2011 jeg restartet steam nå, jeg ser at den laster ned noen filer på mw 2 multi får håpe det funker, vertfall tusen takk <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå