CommanderKeen Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Kan de ikke heller spille Modern Warfare 2 på PC? Flameshield on! Du mener på console right? Facepalmshield on! Nei. Ooooouch. Buuurn. Lenke til kommentar
bekimc Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Haha. Å faen, dette hadde tatt seg ut. Genial mann han der! Akkurat slik problemløsninger burde håndteres. Lenke til kommentar
Cazi Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Godt initiativ Syntes Apple skulle la seg inspirere av dette ! Problemet blir da at apple kommer til å få noen veldig gromme quake spillere etterhvert, så mange søksmål som de er med i :!: Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Finurlig. Men tipper Bethesda vil ignorere forslaget. Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Tøft! Godt noen nerder fortsatt har humoren og barndommen i behold! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Hadde vært utrolig artig å se den kampen, fiffig løsning Lenke til kommentar
olz Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 let the games begin? Lenke til kommentar
Ebbo Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Å påstå at at man eier ord er bare patetisk. I tillegg kaller man jo spillene deres for kun Morrowind, Oblivion, Skyrim osv. Er bare latterlig tragisk. Hadde vert drit fett om 3 stykker fra Bethesda og ikke 3 innkjøpte quake nerder spilte en ærlig kamp mot Mojang Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Long live Notch Lenke til kommentar
igxx Skrevet 18. august 2011 Rapporter Del Skrevet 18. august 2011 Dette er jo helt genialt, håper virkelig at dette blir noe av! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 Bare å ta av seg hatten for denne mannen. Et friskt og ungdommelig pust i en alt for seriøs spillverden. Hadde jeg jobbet på markedsføringsavdelingen hos Bethesda, så hadde jeg blitt fly forbanna på lovavdelingen og ledelsen som bestemte seg for å sverte sitt navn gjennom å bølle med den lille nerden for å hevde eierskap på et ord. Det skal ikke gå an å være så dum. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. august 2011 Rapporter Del Skrevet 19. august 2011 We will resolve this like men.. IN THE ARENA ! Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Herregud, hadde jeg vært Noch hadde jeg nå bare registrert inn et nytt spill med hele forbanna synonymordboka som tittel, og gått etter Bethesda med samme klut. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. august 2011 Rapporter Del Skrevet 28. august 2011 Mojang presents: Oblivion Scrolls: The Elder Winds of Morro Fall Out of Las Vegas. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå