AnonymDiskusjon Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg går for tiden på lavkalori, så teller kaloriene i det jeg spiser. Til middag spiser jeg masse salat, og da mener jeg MASSE! Tallerkenen er nesten dekket av salat. Har hørt at jeg kan spise så mye jeg vil av dette. Men kan jeg det uten å ødelegge lavkaloridietten? Spiser kun salat og agurk, ikke noe rømme eller dressing på. På forhånd takk Postet av anonym: 48a70ee39cf5ef7f8422b80cfc9b0a00 1 Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg går for tiden på lavkalori, så teller kaloriene i det jeg spiser. Til middag spiser jeg masse salat, og da mener jeg MASSE! Tallerkenen er nesten dekket av salat. Har hørt at jeg kan spise så mye jeg vil av dette. Men kan jeg det uten å ødelegge lavkaloridietten? Spiser kun salat og agurk, ikke noe rømme eller dressing på. På forhånd takk Postet av anonym: 48a70ee39cf5ef7f8422b80cfc9b0a00 Svaret ligger i innlegget ditt selv. "Jeg går for tiden på lavkalori, så teller kaloriene i det jeg spiser". Om du teller kaloriene det er i salaten du spiser, finner du vel ut hvor mye du kan spise for å holde deg innenfor målet ditt. 1 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Kutt heller ut karbohydrater og start med trening. Da kan du spise omtrent hva du vil uten å bekymre deg. Hvilken salat er du spiser? En kinakål og en isbergsalat er to helt forskjellige salater. Følgelig har de helt forskjellig næringsinnhold. http://www.næringsinnhold.no/ Endret 17. august 2011 av Dj_eLmO 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå