Gå til innhold

Adrenalinkick

anubiz

Anbefalte innlegg

Jeg elsker å få adrenalinkick, noen som har noe tips til å få det uten å måtte dra steder eller noe sånt? Noe man bare kan gjøre ute eller noe.

Eller noen som vet om noe lignende naturlig ''rus''?

Visste ikke hvor jeg skulle ta tråden så tok den her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker å få adrenalinkick, noen som har noe tips til å få det uten å måtte dra steder eller noe sånt? Noe man bare kan gjøre ute eller noe.

Eller noen som vet om noe lignende naturlig ''rus''?

Visste ikke hvor jeg skulle ta tråden så tok den her.

Du kan være soldat, og tjenestegjøre i et konflikt område. Fins ikke noe større adrenalin kick eller kilde enn det. Det er også bevist og vel dokumentert.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Longboarding?

hva er det?

Forestill deg et skateboard, enkelt og greit.

Legg så til at brettet er mer "pilspiss"-formet, og at hjulene både er bredere og mykere.

Longboard gir deg muligheten til og kjøre mye fortere en det du klarer med et vanlig skateboard. Komforten og måten brettet ruller på er mye bedre.

Andre idretter som kan gi adrenalinkick kan vel være parkour eller freerunning?

Lenke til kommentar

Beste adrenelin kicket du kan få er å hoppe ut av et fly uten fallskjerm og bruke de 3 minuttene du har på deg før du treffer bakken til å lære å fly. Har gjort det selv, men greide ikke å lære å fly, så jeg brukte de nesten 10 årene på å bli opperet og gjennom fysioterapi, har nå tilbake 40% av bevegligheten, så fort jeg kommer opp i 50% skal jeg opp i flyet igjen og prøve på nytt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...