flekkk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heisann. Må velge valgfag til VGS nå, og det ganske fort. Jeg skal i alle fall ha faget historie & filosofi, men må ha to til. Jeg har en liste med hva jeg kan velge, og disse ser interessante ut: Markedsføring og ledelse Samfunssøkonomi Sosiologi og sosialantropologi Psykologi Rettslære Jeg vet ikke helt hva jeg lærer i de forskjellige fagene. Rettslære høres veldig spennende ut, men hva går det ut på? Hva er det jeg lærer som jeg kan ta med meg videre? Det samme gjelder i grunn for de andre også. Lenke til kommentar
flekkk Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Så langt tror jeg det blir historie & filosofi, markedsføring & ledelse og rettslære. Noen tanker om det? Vurderer også å bytte ut markedsføring og ledelse med sosiologi? Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er veldig opp til hver enkelt hva en ønsker å ta. Du kan lese litt om de på vilbli.no. Og hvis du lurer på noe mer om hver enkelte kan du så klart spør her, så er det nok noen som kan hjelpe deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå