nokia963 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hva er meningen med å klistre terroristen på forsiden dag ut og dag inn, med våpen, ladegrep og snippkjole? Bruker avisene saken til egen vinning gjennom økt salg med slike smakløse forsider? Endret 17. august 2011 av nokia963 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Såklart, dem skal jo tross alt tjene penger på det. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Uff, jeg begynner å bli lei av den saken nå. Neida, jeg sier ikke at vi skal glemme hva som skjedde, men jeg synes media praktisk talt voldtar saken, og spikrer den fast i skallen min med en lang og rusten spiker. 1 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Egentlig enig, er alt for mye Lenke til kommentar
nokia963 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Når man lager en forside med hva mannen skal ha på seg i retten virker det som de lager nye saker uten relevant informasjon, kun for selge mer aviser i kjølevannet av tragedien. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Uff, jeg begynner å bli lei av den saken nå. Neida, jeg sier ikke at vi skal glemme hva som skjedde, men jeg synes media praktisk talt voldtar saken, og spikrer den fast i skallen min med en lang og rusten spiker. Helt enig. De gjorde akkurat det samme med den såkalte Amelie-saken; etterhvert blir det bare oppgulp. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dagbladet / Vg er ute etter å tjene mest mulig penger , massemorderen bak Utøya er jo perfekt for dette. Vi vanlige dødelige er jo relativt idioter når vi svelger dette rått og avisene selger som varmt hvetebrød. Ønsker meg litt positive nyheter nå. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kan ikke dere som kjøper papirutgaven slutte å kjøpe avisene? Les heller på internett isteden, vet ikke hvor mye løgn og ubevist informasjon som blir trykket på avisene heller, men spar miljøet det er lurt. Forstår at de som er innblandet i terrorsaken bør la være å se på nyhetene før brevik blir dømt til livsvarig soning eller 30 års forvaring. Lenke til kommentar
Endeby Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kan ikke dere som kjøper papirutgaven slutte å kjøpe avisene? Les heller på internett isteden, vet ikke hvor mye løgn og ubevist informasjon som blir trykket på avisene heller, men spar miljøet det er lurt. Forstår at de som er innblandet i terrorsaken bør la være å se på nyhetene før brevik blir dømt til livsvarig soning eller 30 års forvaring. Dette. At tabloider som VG og Dagbladet er Norges mest leste aviser er og blir en skam. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå