Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det ekkelt å runke til bilde av en (IRL)person?

Anbefalte innlegg

"Hei, du. Jeg er vanvittig besatt av deg, jeg er rett og slett en stalker når det gjelder deg. Jeg runker av bildene dine på FaceBook i ny og ne. Jeg blir så vanvittig tent av bildene dine!"

Slikt, Step_up?

Til trådstarter; Om du blir gift med denne kvinnen - så når ungene deres spør hvordan dere ble kjent, finn heller på ei koselig historie! :!:

Endret av bekimc
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det ekkelt/skittent og/eller umoralsk å runke til et bilde av en annen person? Da tenker jeg på at hvis man feks. er forelsket eller liker en person, og finner et bilde man synes er fint på facebook foreksempel. Er det da forkastelig å onanere til det bildet? Er ikke noe jeg TS har tenkt å gjøre eller har gjort. Men holdte på å gjøre det, og tenkte at jeg ville føle meg skitten og ha sunket ned til et lavt nivå.

Er det normalt, ekkelt, umoralsk? Kom med deres synspunkter :)

Postet av anonym: 07a56151d61c338de0ac29d6dabfb28d

Person til person, men egen mening er at hvis man f.eks liker personen så blir det bare feil :p veit ikke hvorfor men føles bare ikke riktig ut :hmm:

Lenke til kommentar

Til trådstarter; Om du blir gift med denne kvinnen - så når ungene deres spør hvordan dere ble kjent, finn heller på ei koselig historie! :!:

Hehe. Som sagt så hadde vi holdt på før, jeg kom med denne innrømmelsen. Vi var begge igrunn klare for sex, men ingen av oss turte het å ta iniativet.

Lenke til kommentar

Person til person, men egen mening er at hvis man f.eks liker personen så blir det bare feil :p veit ikke hvorfor men føles bare ikke riktig ut :hmm:

Så du mener at du føler at det er feil? Det samme følte jeg ... helt til jeg prøvde det. Ble noe litt annet da. Vil si at jeg fikk sterkere følelser, men det er kanskje bare meg som er sånn :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...