Joachim_F Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Nintendo legger konsollen på magen. Ny Wii-modell før jul Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er dette Wii U eller bare en redesign av den gamle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er dette Wii U eller bare en redesign av den gamle? Om du ofrer en halv kalori på å lese saken... eller du trenger kun å lese kun andre linjen så ser du følgende tekst: Nintendo redesigner Wii-konsollen Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Er dette Wii U eller bare en redesign av den gamle? Om du ofrer en halv kalori på å lese saken... eller du trenger kun å lese kun andre linjen så ser du følgende tekst: Nintendo redesigner Wii-konsollen Jeg leste det..men Wii U er også Wii konsollen så jeg tenkte kanskje at de redisegner Wii U som virker som en flopp. Lenke til kommentar
DanielVikan Skrevet 23. november 2011 Del Skrevet 23. november 2011 GameCube-kompatibilitet. Var en av grunnene til at jeg kjøpte wii og nå skal de ta vekk noe av det beste wiien hadde. håper bare at Wii U får Gamecube inngang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg