Gå til innhold

Test av hodetelefoner

Anbefalte innlegg

Jeg er på jakt etter tester av hodetelefoner i prisklassen 600-1200kr. Helst Sennheiser da jeg har hatt er par Sennheiser (husker ikke hvilken modell, men de kostet en høvding) som jeg syns var ekstremt gode, men de ble desverre ødelagt da jeg var på lan og katta til en kompis gnagde på ledninga :cry: RIP :cry: Jeg liker Open Air hodetelefoner fordi jeg liker ikke å bli svett på ørene, men det er ikke et must.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men var det kun ledningene som ble ødelagt på de forrige er jo det lett å fixe da :D

Nei det var ikke så enkelt. Kabelen var bitt i sånn ca 20-30 plasser så jeg viste ikke hvor det var kabel brudd. Prøvde med Multimeter og måle meg fram til hvor det var, det var kabel brudd over alt så jeg klippet liksågodt av hele dritten og lodet på en ny kabel. Men dette var ikke så enkelt fordi orginal kabelen var SYL TYNN, men jeg fikk det til. Etter loddingen som fungerte hodetelefonene bedre, men det var hakk i lyden av og til, så jeg tror det er kabel brudd i kabelen som går gjennom bøylene mellom hver "høytaler" i hodetelefonen. Det begynner å bli et par år siden jeg fikk de, så jeg har erklært de som død. På tide med nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...