Morfeo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Inspirert av Kilik sin glimrende tråd om kommende Wii-spill, så tenkte jeg at vi også kunne ha en tråd om kommende spill til Nintendos håndholdte konsoller, og så slipper vi også å se å dra inn i fellesforumet for å diskutere 3DS-spill. Siden NOE oppdaterte sine releaselister i dag, så poster jeg de her: DS-spill Nintendo DSiWare - The Legend of Zelda: Four Swords - (Nintendo): TBC Sep X-Men Destiny (Activision): Late Sep Dragon Quest Monsters: Joker 2 (Nintendo): 7 Oct Kirby Mass Attack (Nintendo): 28 Oct Spider-Man: Edge of Time (Activision): TBC Oct Call of Duty: Modern Warfare 3: Defiance (Activision): 8 Nov Professor Layton and The Spectre's Call (Nintendo): TBC Nov Wappy Dog (Activision): TBC Nov Beyblade Metal Masters: Nightmare Rex (Konami): TBC Nov Power Rangers Samurai (Namco Bandai): TBCNov Happy Feet 2 (Warner Bros Interactive Entertainment): TBC Nov Ben 10 Galactic Racing (Namco Bandai): TBCQ4 Nintendo DSiWare - Cave Story (Nicalis): TBC Q4 3DS-spill: Nintendo 3DS release schedule Nintendo 3DS Download Software - 3D Classics Urban Champion (Nintendo):18 Aug Virtual Console (Game Boy) - Gargoyle's Quest (Capcom): 25 Aug Pac-Man & Galaga Dimensions (Namco Bandai): 26 Aug Driver: Renegade (Ubisoft): 1 Sep DualPenSports (Namco Bandai): 2 Sep Star Fox 64 3D (Nintendo): 9 Sep Virtual Console (Game Boy) - Mega Man: Dr. Wily's Revenge (Capcom): 15 Sep Nintendo 3DS Download Software - 3D Classics TwinBee (Nintendo): 22 Sep Angler's Club: Ultimate Bass Fishing 3D (Namco Bandai): 30 Sep Nintendo 3DS Download Software - Pyramids (Enjoy Gaming)TBC Sep Skylanders Spyro's Adventure (Activision): 14 Oct The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn (Ubisoft): 20 Oct James Noir's Hollywood Crimes 3D (Ubisoft):27 Oct Spider-Man: Edge of Time (Activision): TBC Oct Need for Speed: The Run (Electronic Arts): 15 Nov Doctor Lautrec and the Forgotten Knights (Konami): TBC Nov Frogger 3D (Konami): TBCNov Happy Feet 2 (Warner Bros Interactive Entertainment): TBC Nov Super Mario 3D Land (Nintendo): TBC Nov Mario Kart 7 (Nintendo): TBC Dec Super Pokémon Rumble (Nintendo): TBC Dec Nintendo 3DS Download Software - Mutant Mudds (Renegade Kid): TBC Dec Nintendo 3DS Download Software - Mighty Switch Force (WayForward): TBC Autumn Nintendo 3DS Download Software - Zen Pinball 3D (Zen Studios): TBC Q4 Virtual Console (Game Boy) - Super Mario Land 2: 6 Golden Coins (Nintendo): TBCQ4 Virtual Console (Game Boy) - Metroid II - Return of Samus (Nintendo): TBC Q4 Michael Jackson: The Experience (Ubisoft): TBC Q4 Tales of the Abyss (Namco Bandai): TBCQ4 Ace Combat 3D (Namco Bandai): Q4 One Piece Unlimited Cruise SP (Namco Bandai): TBC Q4 Ben 10 Galactic Racing (Namco Bandai): TBCQ4 Virtual Console (Game Boy) - Bionic Commando (Capcom): TBC Q4 Hva synes dere? Jeg må si at det er veldig mye bra her som jeg har lyst på, og det er positivt at det kommer en del kule spill ut til DS fremdeles, og at Virtual Console på 3DS får såpass gode spill. Dog virker det å være lite tredjepartsspill til 3DS dessverre, og mengden på Virtual Consolespill ser også ut til å være noe lav, dog det er vel slett ikke umulig at der enda er ting (RE:Revelations, MGS3D) som kommer ut i år men som ikke er med på listen enda. Endret 17. august 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ingenting om Professor Layton til 3DS? Nå er det forsåvidt ingen krise siden vi får PL til DS og Doctor Lautrec til 3DS, men håper vi får noe info om når PL til 3DS kommer. Det var vel et av spillene som ble sluppet sammen med 3DS i Japan om jeg ikke tar feil. Ellers ser det bra ut, med Star Fox, Mario Kart, Super Mario 3D Land, Tales of the Abyss og en del VC-spill. Et spill jeg håper Nintendo kan slippe her hos oss er 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors. Radiant Historia virker også å være et interessant spill. Finnes sikkert mange andre spill som kun er sluppet i Japan de også kunne gitt ut i Europa, slik de nå gjør med Wii og Xenoblade, Last Story osv. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Definitivt. Er mange spill som fremdeles ikke er sluppet her. Amerikanske spill jeg gjerne hadde sett at de hadde sluppet her inkluderer Radiant Historia, 999, Mega Man Zero Collection, Dementium 2, Retro Game Challenge, Contra 4, Monster Tale, Etrian Odyssey 1 og 3, pluss en del Atlusspill som dessverre sjelden kommer hit. Av japanske spill så finnes det ufattelig mye dessverre, men Soma Bringer, ASH, Project Hacker, Ouendan 2, Ni No Kuni,2 Tales-spill, Retro Game Challenge 2, Ace Attorney Investigations 2, Fire Emblem DS2 og Chibi Robo DS2 er noen av de mest profilerte. Spesielt AAI2 og FEDS2 er det synd vi ikke får, siden dette er spill i serier vi pleier å få hit, og det kan tyde på et skifte i fokus fra henholdsvis Capcom og Nintendo at de ikke er dukket opp enda og mest sannsynlig ikke gjør det. Heldigvis er DS-en sonefri (til forskjell fra 3DS-en), så jeg har importert noen av disse spillene, og andre er det bare et tidsspørsmål før jeg importerer. Ellers så tipper jeg at de satser på ca et Layton-spill i året fremover, og da blir det Layton 4 nå, og Layton 5 til julesalget neste år (og Phoenix Wright VS Layton året etter?). Endret 17. august 2011 av taterfyrings Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hva med Kid Icarus: Uprising og Resident Evil: Revelations? Begge to kommer tidlig neste år her i Europa, men Kid Icarus kommer før jul i USA om noen har en amerikansk konsoll. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Vi kan håpe de dukker opp i år, men ser ikke slik ut akkurat nå. Video med gameplay fra Kid Icarus. Det ser ut som en brukbar Sin & Punishment-klone, men hvor er det Metroid-aktige eventyrspillet som vi gamle Kid Icarus-fans håpeet på? http://youtu.be/oDyQw-HcqEU Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Det gikk vel samme veien som Resident Evil, Super Mario, X-com, Castlevania, nevnte Metroid og sikkert en drøss andre. Det kalles "oppdatering". Dvs drit i fansen, vi vil tjene mest mulig penger! Endret 18. august 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. august 2011 Forfatter Del Skrevet 29. august 2011 Den amerikanske versjonen av Layton 4 som kommer i høst, inneholder vistnok det Brownie Brown-utviklede rpg-et Layton's London Life. Ikke noen bekreftelse på at dette kommer i den europeiske versjonen også dog. Nintendo gir også ut Tetris Axis i November for de som trenger et Tetris å spille på 3DS-en sin. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 4. kvartal 2011 må da være noe av det beste kvartalet Nintendo har disket opp på lang, lang tid? Et etterlengtet Zelda til hjemmekonsoll, en splitter ny Mario-plattformer og Mario Kart. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Ja du sier noe. Hvis en ser isolert på Nintendo, så har du nok rett, men om vi tar med spill utviklet for Nintendo sine plattformer, så tror jeg faktisk at de to siste kvartalene i 2010 utgjør det beste perioden for Nintendo på en stund. Da fikk vi ikke bare Galaxy 2, Metroid Other M, Kirby's Epic Yarn (vel i USA ihvertfall), Donkey Kong Country Returns og Sin & Punishment fra Nintendo selv - men også en rekke spill fra andre utviklere som Sonic Colors, Epic Mickey og GoldenEye. Og nå har jeg bare nevnt Wii. Skal bli spennende å se hvordan Nintendo gjør det salgsmessig med disse titlene, med den lineupen de har så bør de jo dominere på salgslistene - men samtidig så er konkurransen sterkere enn noen gang, så blir spennende å se. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 31. august 2011 Forfatter Del Skrevet 31. august 2011 Minst 48 3DS spill skal vises på Tokyo Game Show melder andriasang, noe som gjør det til den plattformen med mest støtte ut ifra de tallene vi har nå. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. august 2011 Del Skrevet 31. august 2011 4. kvartal 2011 må da være noe av det beste kvartalet Nintendo har disket opp på lang, lang tid? Et etterlengtet Zelda til hjemmekonsoll, en splitter ny Mario-plattformer og Mario Kart. I tillegg til at de gir oss Zelda 1 og 2, Zelda: Four Swords, Metroid og Metroid: Fusion gratis til 3DSen, i tillegg flere andre spill. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Gratis for alle ? kjøpte 3ds idag Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Resident Evil: Revelations kommer 7. februar, publisert av Nintendo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå