GABRIEL980 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvis jeg kjøper en ny SLim Xbox, kan jeg overføre Live Profilen min fra Xbox Eliten min til den uten å miste gamerscore eller noe annet? Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hvis jeg kjøper en ny SLim Xbox, kan jeg overføre Live Profilen min fra Xbox Eliten min til den uten å miste gamerscore eller noe annet? Ja. Du bruker ett program på xbox 360 sine sider. Det står tydelig forklart der. Alle lisenser samt bruker med gamer score blir flyttet til den nye xboxen. Nr står bak på boksen. I Tilegg kan du kjøpe et transfer kit til rundt 150 spenn som overfører alt fra den gamle hardisken til den nye så slipper du å laste ned alt på nytt. edit leif Endret 17. august 2011 av SuperGoo Lenke til kommentar
Long Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja. Du kan gjøre dette på to måter: 1. Flytte profilen din fra din gamle Xbox til en USB-enhet, for å så putte putte den inn i den nye modellen og flytte over. 2. Bruke "Recover Gamertag" på din nye konsoll, slik at du får lasta ned din profil til konsollen via nettet. Hvis du har også lastet ned diverse ting som map packs, XBLA-spill og sånt, må du overføre lisensen for å bruke dem til den nye konsollen. Følg dra instruksene på xbox.com/drm. Du kan kun overføre en lisense én gang i året. Du kan så laste ned tingene som du har kjøpt tidligere på den nye konsollen. Eller så kan du kopiere alle tingene fra den gamle konsollen til en USB-enhet eller å bruke en Transfer Cable Kit som overfører alt fra den gamle HDD-en til den nye. Sistnevnte går mye fortere, men kabelen koster litt over 100-200 kr. Husk å kopiere over saves! Lenke til kommentar
GABRIEL980 Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Hvis jeg kjøper en ny SLim Xbox, kan jeg overføre Live Profilen min fra Xbox Eliten min til den uten å miste gamerscore eller noe annet? Ja. Du bruker ett program på xbox 360 sine sider. Det står tydelig forklart der. Alle lisenser samt bruker med gamer score blir flyttet til den nye xboxen. Nr står bak på boksen. I Tilegg kan du kjøpe et transfer kit til rundt 150 spenn som overfører alt fra den gamle hardisken til den nye så slipper du å laste ned alt på nytt. edit leif Link til å kjøpe denne kabelen? Lenke til kommentar
SuperGoo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hvis jeg kjøper en ny SLim Xbox, kan jeg overføre Live Profilen min fra Xbox Eliten min til den uten å miste gamerscore eller noe annet? Ja. Du bruker ett program på xbox 360 sine sider. Det står tydelig forklart der. Alle lisenser samt bruker med gamer score blir flyttet til den nye xboxen. Nr står bak på boksen. I Tilegg kan du kjøpe et transfer kit til rundt 150 spenn som overfører alt fra den gamle hardisken til den nye så slipper du å laste ned alt på nytt. edit leif Link til å kjøpe denne kabelen? tok bare fra elkjøp : http://www.elkjop.no/product/spill-konsoll/spilltilbehor/X360TRANSFCAB/microsoft-overforingskabel-for-x360 Endret 17. august 2011 av SuperGoo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå