Kristian86 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 – Sprer farlig stoff. Digitalkameraet og printeren kan føre til spontanabort Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dummeste artikel jeg har lest. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Da leser du for lite! Jeg har et knippe kvalitetsartikkler til deg Her. 1 Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) www.nyhetsspeilet.no Anbefaler spesielt denne. Endret 17. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Da leser du for lite! Jeg har et knippe kvalitetsartikkler til deg Her. hehe du fikk meg til å le +1 Det gjorde også overskriften på denne artikelen :!: Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) In 1995, Marc B. Schenker, a UC Davis professor of medicine and chairman of the Department of Public Health Sciences, led a study that found that glymes were linked to miscarriages in semiconductor workers But factory workers aren't the only ones who have to worry about glymes. The chemicals can also be found in lithium batteries, brake fluid, paints, prescription drugs, circuit boards, microchips, and many other products we come into contact with every day så... ikke drikk bremseveske eller maling, spis batterier(spesielt ikke lithium typen) eller tygg på kretskort. hvordan man kan trekke sammenhengen mellom arbeidere som jobber stoffet vær dag og noen som tar bilder med et kamera med kretskort er over min forstand. litt som man mest sannsynlig må sitte å slikke på et ukjent antall (nyprintede?) bilder for å faktisk ta skade av det. men det er bare min mening basert på artikkelen til teknofil og motherjones.com kombinert med min skepsis. *lagt til litt* Endret 17. august 2011 av stich_it Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 www.nyhetsspeilet.no Anbefaler spesielt denne. Takk for tipset, men jeg tror ingen ting slår denne. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dummeste artikel jeg har lest. det er jo ingen hemlighet at ting og tang vi bruker til daglig inneholder diverse skumle substanser... Hva er så dumt med å få vite om dette?? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Dummeste artikel jeg har lest. det er jo ingen hemlighet at ting og tang vi bruker til daglig inneholder diverse skumle substanser... Hva er så dumt med å få vite om dette?? Les overskriften: Digitalkameraet og printeren kan føre til spontanabort Endret 18. august 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Det blir litt som at "Gå ute i regnet fører til fengsel". For da blir du våt på bena -> forkjøla -> hes -> Den som hvisker lyver -> Den som lyver stjeler -> Den som stjeler kommer i fengsel Endret 18. august 2011 av Leo_Khenir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg