LineM Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei, jeg er snart 50 år og har fått en elendig beskjed og må ha tannimplantat. Det er ikk snakk om slurv med tannbehandlingen, men tannlegen min sa at jeg måtte ut med 25.000. Sjekket litt rundt og havnet hos tannlegeoslo / eurodent og sparte 10.000 som et plaster på såret og stoltheten. Er det vanlig å spare så mye på å shoppe tannlegetjenester? Erfaringer mottas med takk! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Definitivt. Det er tidels enorme forskjeller i pris fra tannlege til tannlege. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Faktisk kan du spare enda mer og få en ferie med på kjøpet om du gjør det i utlandet. Min far har også fått flere implanter men han har gjort det i Ungarn til en brøkdel av prisen i Norge, kvaliteten er på lik linje med Norge. 1 Lenke til kommentar
festen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er kanskje enda mer å spare i Asia, men det ville jeg unngått. Lenke til kommentar
festen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Noe som uroer meg over slike yrker er at du skal være både skoleflink og flink med hendene og fin-motorikk. Min erfaring tilsier at det er en motsetning i det. Uansett ville jeg nok gjort det i Norge hvis det ikke hadde vært svært omfattende. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Faktisk kan du spare enda mer og få en ferie med på kjøpet om du gjør det i utlandet. Min far har også fått flere implanter men han har gjort det i Ungarn til en brøkdel av prisen i Norge, kvaliteten er på lik linje med Norge. Tviler ikke på at kvaliteten er like god – i alle fall om du treffer rett tannlege – men oppfølging må unektelig være litt merk kinkig om tannlegen er en halv dagsreise unna. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Den tar du i Norge om det er behov. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå