Jonas`C Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg leter etter en kraftig pc til rundt 6000 kroner som skal brukes til det meste. Jeg vil bruke den til redigering, surfing, og muligens gaming. En venn av meg gikk da til innkjøp av denne.Vil dere si at det er bra nok, eller kunne dere foreslått noe like bra/ bedre rundt samme prisklassen? Setter pris på alle svar, og jeg beklager hvis jeg ikke har forklart meg bra nok. Takker på forhånd. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Siden det er stasjonær løsning du ser etter så anbefaler jeg deg å enten sette sammen en pakke selv, eller å gå for en ferdig løsning fra f.eks Komplett. Der kan du også velge komponenter men de monterer og innstallerer maskinen for deg, utvalget av komponenter er også noe begrenset pr modell. Komplett Gamer Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Vil ikke si at den PC-en fra Expert er noe særlig bang for your bucks. Ta en titt her kanskje: http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 http://www.netshop.no/Avdelinger/PC--and--SERVERE/Stasjon%C3%A6r-PC/PC-bygger.aspx Du sier at den skal brukes til det meste, men det er greit å investere godt, slik at det holder en stund. Lenke til kommentar
Myque Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Får ikke noe jeg ville definert som kraftig for 6000kr, dessuten så må du også nevne om du skal hed tastatur,mus og skjerm eller om du har det fra før. For 6000 er dette hva jeg ville anbefale men jeg ville godt opp til 8000 med en Intel i5 og litt kvassere hovedkort til å begynne med. Uansett her er min anbefaling (trykk på thumb'en). Lenke til kommentar
Jonas`C Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ta en titt her kanskje: http://www.komplett.no/k/cl.aspx?bn=10627 Den pcen der så fin ut, det går nok fint an å gå for den. Noen som har noen erfaring med den? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg antar at du ikke ønsker å bygge PC-en selv? Begge som er linket hos Komplett skal virke veldig bra i forhold til prisklassen. Hvis du trykker på "Konfigurer selv og velg tilbehør" kan du selv tilpasse utstyret du ønsker. Du får også 3 års garanti med på kjøpet. Edit: Pass på at du velger Intel® Core™ i5-2500, eller K-versjonen hvis du har tenkt å overklokke. Endret 17. august 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 En langt bedre maskin, ja. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Får ikke noe jeg ville definert som kraftig for 6000kr, dessuten så må du også nevne om du skal hed tastatur,mus og skjerm eller om du har det fra før. For 6000 er dette hva jeg ville anbefale men jeg ville godt opp til 8000 med en Intel i5 og litt kvassere hovedkort til å begynne med. Uansett her er min anbefaling (trykk på thumb'en). Ta en titt på opsettet mitt over, jeg fikk bl.a med i5 og bedre kabinett for mindre en din pris, grunnen er Dustinhome.no og ikke komplett. Anbefaler TS en tur til Dustin. I september kommer amd med Bulldozer og FX-serien! Endret 17. august 2011 av chri-ot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå