Gå til innhold

Kraftig PC til 6000 kr?

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en kraftig pc til rundt 6000 kroner som skal brukes til det meste. Jeg vil bruke den til redigering, surfing, og muligens gaming. En venn av meg gikk da til innkjøp av denne.Vil dere si at det er bra nok, eller kunne dere foreslått noe like bra/ bedre rundt samme prisklassen? Setter pris på alle svar, og jeg beklager hvis jeg ikke har forklart meg bra nok. Takker på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får ikke noe jeg ville definert som kraftig for 6000kr, dessuten så må du også nevne om du skal hed tastatur,mus og skjerm eller om du har det fra før.

For 6000 er dette hva jeg ville anbefale men jeg ville godt opp til 8000 med en Intel i5 og litt kvassere hovedkort til å begynne med.

Uansett her er min anbefaling (trykk på thumb'en).

th_582794436_AM3Base_122_60lo.jpg

Lenke til kommentar

Jeg antar at du ikke ønsker å bygge PC-en selv?

Begge som er linket hos Komplett skal virke veldig bra i forhold til prisklassen.

Hvis du trykker på "Konfigurer selv og velg tilbehør" kan du selv tilpasse utstyret du ønsker. Du får også 3 års garanti med på kjøpet.

Edit: Pass på at du velger Intel® Core™ i5-2500, eller K-versjonen hvis du har tenkt å overklokke.

Endret av Deosl
Lenke til kommentar

Får ikke noe jeg ville definert som kraftig for 6000kr, dessuten så må du også nevne om du skal hed tastatur,mus og skjerm eller om du har det fra før.

For 6000 er dette hva jeg ville anbefale men jeg ville godt opp til 8000 med en Intel i5 og litt kvassere hovedkort til å begynne med.

Uansett her er min anbefaling (trykk på thumb'en).

Ta en titt på opsettet mitt over, jeg fikk bl.a med i5 og bedre kabinett for mindre en din pris, grunnen er Dustinhome.no og ikke komplett.

Anbefaler TS en tur til Dustin.

I september kommer amd med Bulldozer og FX-serien!

Endret av chri-ot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...