notarget Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Yupp. Jeg har laget et map til MOHAA 'Medal Of Honor' som er basert på Aztec fra CS. Jeg har laget det fra bunnen av, ikke noe kopierings shit :x Er ca 80% ferdig. Bilder her: http://www.stjernstedt.com/aztec Sier ifra når den er ferdig /NoTarget Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ser helt likt utdette er bra jobbet! Lenke til kommentar
Renzor_ Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 er ikke vanskelig å se forskjell på grafikken ihvertfall... CS grafikken er jo ELENDIG! Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 http://www.stjernstedt.com/aztec/3.jpg med lys og skygge så vil mappet bli mye bedre. digget det prosjektet der, jeg skal prøve og lage de_dust en gang :smile: . Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Takk for kommentarer folks Mappet er anderledes nå, mer lys og skygge, detaljer osv. Mappet vil være ute i morra håper jeg Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Hiv opp noen bilder med den ferdige versjonen da Ser veldig bra ut! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 7. august 2003 Del Skrevet 7. august 2003 Ser pent ut. Men som de andre sa, litt mer lyseffekter ville gjøre seg. I tillegg foreslår jeg at du f.eks. legger til kanter, andre teksturer på søyler, og i det hele tatt litt mer detaljer teksturmessig. På bildene går veggene litt mye i ett. Men det er godt jobbet - fortsett sånn. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. august 2003 Forfatter Del Skrevet 7. august 2003 Ja, det med søylene har jeg tenkt på, finner ingen 'bra' texturer der, men skal få fiksa det før eller senere, kanskje mekke litt i ps7 for å få det til... Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Jeg synes at du skal lagge noen kratere og litt mer krigs sone lignende brett. Synes at det er for Cs aktig map. Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Sinnsykt bra laga Digger jo CS og Mohaa jeg Hviken mapeditor bruker du ? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Jeg synes at du skal lagge noen kratere og litt mer krigs sone lignende brett. Synes at det er for Cs aktig map. Det skal være likt som cs mappet Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Dang, im impressed. Er jo helt jummilaihnen. Er det bare meg eller ser tunnelen under brua litt "trangere" ut en på det orginale mappet? Føler klausen komme bare av å se på bildet jo. Som noen andre spurte hvilken mapeditor brukte du? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 9. august 2003 Forfatter Del Skrevet 9. august 2003 Aztec (Beta) er ute nu! http://www.stjernstedt.com/aztec Det er nå bare en beta versjon, har noen små ting igjen til ferdig versjonen Litt kort om mappet: -Axis skal sette to bomber -Allies må beskytte -Det er mange veier til bombene, hengebro, i vannet, under tunneler + Dere som spille CS veit alt dette /NoTarget PS: Brukte MOHRadiant & MBuilder & PS8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå