Gå til innhold

Hvor ønsker du å sitte på fly - Og hvorfor ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker ved vindu pga at jeg liker å se ut, eller enda bedre; der det også er tilstrekkelig med benplass.

Kan bare ikke flyene blir lengre? Jeg trenger en del benplass. Det er alltid trangt for meg, ikke rart når jeg er 192 og jeg er lengst i underkroppen enn i overkroppen. Når sant skal sies så har jeg bare fløyet til Tyrkia og Bulgaria med fly fra deres land, ikke fra noen norske fly. Har fløyet med Widerøe 2 ganger, som 5-8 åring (noe imellom der), så benplassen var god nok på den tiden.

Lenke til kommentar

Kommer an på om jeg reiser alene eller med andre, men foretrekker for det meste midtgang på transocean flights, spesielt om natten. Korte dagflights setter jeg meg gjerne ved vinduet, og er alltid påpasselig med å få sete 21F på SAS sine MD82. Ellers er jo cockpit jumpseat heller ikke å forakte.

Lenke til kommentar

nødutgang. for ben plass. jeg har faktisk forlite plass ved nødutgangen på en 737. er 193 så det sier seg selv at jeg trenger plassen.

sist jeg var ute og fløy så fikk jeg det bakerste setet før toalettet. i en 747-800. amsterdam - LA. jeg mista følelse i føttene og kunne ikke gå normalt på 2 dager... jeg hater og fly nør jeg ikke får nødutgang...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...