Imsvale Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Vindusplass over eller rett bak vingen. Liker å se på utsikten samt diverse action på vingen under take-off og landing. Så har man også en vegg å lene seg mot hvis man vil sove. Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Lengst mulig unna småbarnsfamilier... 4 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Den beste plassen er rett bak nødutgangen over vingen. Da har man nemmelig ingen stol forran seg, og kan strekke på beina Også lengst mulig vekk fra barnefamilier ja Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Er enda barnslig nok til å ha stor glede av å sitte ved vinduet. Hvis det er et trangt fly er det fint å sitte ved nødutgangen, men da får man jo ikke legge setet bakover, så det blir en avveining. Legger uansett ikke setet bakover hvis det sitter noen der. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Ved vindu, rundt midten av flyet. Nær nødutgang. Hvis ikke, sitter jeg gjerne bak. Liker å se på action som understell, inn- og utkjøring av flaps / spoilers. Liker også å se ut under takeoff og landing. Utrolig morsomt å fly i områder man kjenner godt. Lenke til kommentar
William_S Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Sitter helst ved bulkhead jeg. På nattflyginger vil jeg ha midtgang. Dagflygninger er bedre med vindu for min del. First class betyr vindussete for min del. Ah liker de lie flat setene. Ønsker meg absolutt ikke tilbake til monkey etter å ha prøvd det. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Liker å se på action som understell, inn- og utkjøring av flaps / spoilers. Er det mulig å se understeller fra innsiden av flyet ?? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Liker å se på action som understell, inn- og utkjøring av flaps / spoilers. Er det mulig å se understeller fra innsiden av flyet ?? Det kommer an på flyet. Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Foretrekker ved vindu pga at jeg liker å se ut, eller enda bedre; der det også er tilstrekkelig med benplass. Kan bare ikke flyene blir lengre? Jeg trenger en del benplass. Det er alltid trangt for meg, ikke rart når jeg er 192 og jeg er lengst i underkroppen enn i overkroppen. Når sant skal sies så har jeg bare fløyet til Tyrkia og Bulgaria med fly fra deres land, ikke fra noen norske fly. Har fløyet med Widerøe 2 ganger, som 5-8 åring (noe imellom der), så benplassen var god nok på den tiden. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 17. august 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Liker å se på action som understell, inn- og utkjøring av flaps / spoilers. Er det mulig å se understeller fra innsiden av flyet ?? Det kommer an på flyet. Må eventuelt være Dash 8 flyene til Widerøe... Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Lange turer, ved vinduet pga. søvn. Ellers er det ett fett Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Liker best vinduplass eller ytterst, liker ikke midtplasser. Pleier ikke spille så mye rolle, siden det meste av tiden hører jeg på musikk og/eller sover. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Nødutgangplass på høgre side. Betre beinplass, pluss at eg er nærmare nødutgangen. Endret 17. august 2011 av Zeph Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Bulkhead her også, eventuelt nødutgang. Vindu på korte flyturer innen Norge/ned til København, ellers midtgang. Lenke til kommentar
Chandon Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Kommer an på om jeg reiser alene eller med andre, men foretrekker for det meste midtgang på transocean flights, spesielt om natten. Korte dagflights setter jeg meg gjerne ved vinduet, og er alltid påpasselig med å få sete 21F på SAS sine MD82. Ellers er jo cockpit jumpseat heller ikke å forakte. Lenke til kommentar
mw2_knifer1 Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 På vingen rett ved siden av/foran motorene:) Helst på venstre side:P Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 nødutgang. for ben plass. jeg har faktisk forlite plass ved nødutgangen på en 737. er 193 så det sier seg selv at jeg trenger plassen. sist jeg var ute og fløy så fikk jeg det bakerste setet før toalettet. i en 747-800. amsterdam - LA. jeg mista følelse i føttene og kunne ikke gå normalt på 2 dager... jeg hater og fly nør jeg ikke får nødutgang... Lenke til kommentar
weebl Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 ved nødutgang eventuelt vindu så jeg kan se vingen, flaps osv Lenke til kommentar
Atlanterhavet Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Hvor på flyet liker akkurat du og sitte, og hvorfor ? Den ideelle staden - serleg kva gjeld lange flyreiser - er etter mitt syn ein kvan staden på fyrste klasse, av di eg arbeider eller søv best der. Lommeboka deler av ein eller annan grunn ikkje synet... Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 17. august 2011 Rapporter Del Skrevet 17. august 2011 Har så korte bein at det egentlig er helt det samma. Men ved et vindu er alltid og foretrekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå