trollfisk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hei Jeg har fått en gammel laptop, Fujitsu Siemens Lifebook E8210. Hardwaren i denne er ikke utrolig imponerende Det jeg lurte på er om SSD ville gjort maskinen mye kjappere å bruke, eller vil resten av hardwaren være flaskehalsen her? Er det i det hele tatt mulig å sette inn SSD i en så gammel maskin? Hardware-info: Prosessor: Genuine Intel® CPU T2400 @ 1.83GHz Minne: 2048MB Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 SSD gjør pcen kjappere i oppstartfasen, når du har starta alle programmene du bruker, er det minimal forskjell. Ellers er det ingen problem å sette inn en standard ssd. Lenke til kommentar
trollfisk Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 SSD gjør pcen kjappere i oppstartfasen, når du har starta alle programmene du bruker, er det minimal forskjell. Ellers er det ingen problem å sette inn en standard ssd. Ok, da spørs det om jeg gidder bruke penger på det. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå