Joachim_F Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Glem billige, britiske nettbutikker. Les hele saken Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kvalmt. Først klager "de" på at vi piratkopierer også gjør de det mindre fristende å kjøpe spill?! Men 229 kr på dustinhome.no er no ikke så ille da Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 ....og fremdeles er de sjokkerte over at folk piratkopierer. Lenke til kommentar
Soth Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Neivel, da får det vente. Spill er dyre nok allerede. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sikret meg forhåndsbestilling av Deus Ex 3 billig på siba.no for en tid siden, men det er helt ufattelig at Square Enix kan få seg til å gjøre noe slikt som regionlås innad i EU. Er ikke det imot EUs egne regler mht handelsbarrierer i tillegg? Lenke til kommentar
Laurbb Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Men hva faen i helvete er poenget med dette. Helvete heller, når skal dette ta slutt. Forbrukerne har INGEN rettigheter lenger. Hva tjener egentlig square enix på dette. GRRRRRRR. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Ehm, jeg har en pre-order paa steam, jeg er registrert i Norge paa kontoen, men har bestilt spillet i UK siden jeg bor her sporadisk 4-6 mnd i aaret. Vil det si jeg er fucked eller gaar det paa ip adresse? edit: sykt hvis jeg faktisk blir noedt til aa piratkopiere for aa spille et spill jeg har kjoept! Endret 17. august 2011 av vampyrica Lenke til kommentar
Materie Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Et slående argument for å skaffe en piratkopi. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Såvidt jeg vet må spillet *aktiveres* i landet du kjøpte det fra. Deretter kan det spilles som normalt via steam uansett hvor du ellers måtte bevege seg. Lenke til kommentar
vampyrica Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ja da virker det vel som det skal gaa bra, men maa nevne at dette er vannvittig daarlige greier, Ubisoft blir bare verre og verre for hvert aar som gaar naa desverre. Takk for svar. Lenke til kommentar
zoqiet Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dette er jo helt idiotisk. Jeg bor meste parten av året i England og resten i Norge... Jaja, nok et spill å piratkopiere, sighs. Kan sikkert jobbe meg rundt problemet med VPN, men dette går for langt. Lenke til kommentar
Obit Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Anbefaler å kjøpe hos f.ex g2play. Dette gjelder forsåvidt alle steamworks spill, så sparer man store penger ved å kjøpe i slike key-stores. Har selv brukt den mange ganger uten problemer. Har også fått forsikring fra dem om at key'n du får fungerer i skandinavia. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Da avbestilte jeg min norske kopi =) Denne atferden her støtter jeg ikke overhodet. 1 Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Proxy, må eg skrive meir korleis dei feiler? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Siden dette er et steamworks spill tenkte jeg kjøpe serialen på nettet. Men dette kan jeg altså ikke nå? (butikken opererer i dollar). Hvor jævla latterlig. Jaja, gratis spill til meg. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 "Glem billige, britiske nettbutikker". Glem Deus Ex: Human Revolution. 2 Lenke til kommentar
Soth Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Fint at dere nevner at dette bare gjelder de fysiske utgavene, da. Jeg kansellerte nettopp min digitale versjon, som såklart har gått opp i pris siden sist. :/ Lenke til kommentar
Strongbad Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det jeg syns er sykt er at folk syns det er dyrt å betale 300-400kr for å bli underholdt i 8-50 timer, alt ettersom hvilke spill det er snakk om. Bruker vi 10 timer og 400kr som eksempel så blir det 40kr timen. Hvilke andre steder får du så billig underholdning? Og snakker vi rollespill så er det fort 50 timer og da er det 8kr timen. At spill er dyrt er tidenes dårligste unnskyldning. Eneste grunnen til at folk piratkopierer er fordi de kan. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 ENDA ET SPILL Å LASTE NED! 1 Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Argh. Da stiller Square Enix seg på linje med Ubisoft i rekken med utgivere som gjør det vanskeligere å være en lovlydig spillkjøper. Vel vel; hadde gledet meg til Deus Ex 3, men da får det heller bli noe annet. Endret 17. august 2011 av oerhört 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå