HelloKjersti Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Warhammer Online: Wrath of Heroes koster ikke ei krone å spille. Les hele saken Lenke til kommentar
alexanderb Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 hadde vært fint om rtikkelforfatter hadde sagt noe som helst om hvilken rolle BioWare spiller i dette. "Bioware lanserer gratisspill" er overskrifta, så blir de ikke nevnt igjen. videre finner jeg dette litt... merkelig. "Bioware lanserer gratisspill EA er ikke ukjent med å tilby gratisspill på nett." for meg virker det som om EA gir ut spillet, ikke BioWare. hvorfor er det da BioWare som lanserer det? er det BioWare som utvikler spillet? dette var en veldig uheldig konstruert artikkel som antakelig hører mer hjemme i utkastmappa til forfatteren, enn på nett. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 hadde vært fint om rtikkelforfatter hadde sagt noe som helst om hvilken rolle BioWare spiller i dette. "Bioware lanserer gratisspill" er overskrifta, så blir de ikke nevnt igjen. videre finner jeg dette litt... merkelig. "Bioware lanserer gratisspill EA er ikke ukjent med å tilby gratisspill på nett." for meg virker det som om EA gir ut spillet, ikke BioWare. hvorfor er det da BioWare som lanserer det? er det BioWare som utvikler spillet? dette var en veldig uheldig konstruert artikkel som antakelig hører mer hjemme i utkastmappa til forfatteren, enn på nett. Takk for tilbakemelding. Det er høyt trykk i redaksjonen nå om dagen i forbindelse med Gamescom, og det går litt kjappere i svingene enn vanlig. Det er riktig som du sier at EA er utgiver for spillet, mens Bioware er utvikleren. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Er det ikke sånn at Mythic ble til EA-Mythic som ble Bioware-Mythic og nå har egentlig bare Mythic blitt endel av Bioware? Så det er Mythic biten av Bioware og ikke de tradisjonelle Bioware teamet som har utviklet dette spillet? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Vil tru det er restane av Mythic som sit med roret her, ja. Lenke til kommentar
menglund Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Men har de fått tillatelse fra Relic? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå