Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Venn ødela forhold


Anbefalte innlegg

Har lest hva TS skriver og har noen tanker ang dette.

 

Du skriver at du liker søskenbarnet til en god venn av deg og at han baksnakker deg til henne. Er du sikker på han mente det alvorlig? Tenk om han bare tulla når han sa det, men at denne "Kari" tok det litt seriøst.

 

Er du virkelig så sikker på at "Kari" er den rette for deg at du er villig til å ofre vennskapet til "Ola"? Tenk på familietreffene som helt sikkert måtte komme en gang i tiden. Å "date" søskenbarn eller annen nær slekt/familie er for meg uaktuelt. Det blir helt feil.

 

Jeg synes du bør glemme "Kari" og heller være med kameraten din. Venner vokser ikke på trær for å si det sånn.

 

Og ikke tenk på noe hevn, det vil bare gjøre ting verre for alle parter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Jeg synes du bør glemme "Kari" og heller være med kameraten din. Venner vokser ikke på trær for å si det sånn.

 

Man har som regel flere venner enn man har kjærester. Vel, det er slik jeg har oppfattet det.

 

Kanskje du har en annen erfaring?

 

Redigert: Denne ''Ola'' virker heller ikke å være verdens beste venn.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Jeg synes du bør glemme "Kari" og heller være med kameraten din. Venner vokser ikke på trær for å si det sånn.

 

Man har som regel flere venner enn man har kjærester. Vel, det er slik jeg har oppfattet det.

 

Kanskje du har en annen erfaring?

 

Redigert: Denne ''Ola'' virker heller ikke å være verdens beste venn.

Det er Nathalie19 som har korrekt. :)

Lenke til kommentar

Ingen klarer å kontrollere meg! ;)

Kanskje det er flere enn Ola som har psykopatiske trekk? :hmm:

Og med det mener du at jeg er Psykopat fordi jeg ikke lar andre manipulere meg?

Jeg bare spør, jeg.

Å ikke la seg manipulere av andre, er noe som karakteriserer en psykopat - men ikke bare psykopater.

Å være opptatt av å kontrollere (og straffe) andre personer er nok noe som karakteriserer psykopater mer enn andre folk.

Gjør dine hevntanker deg til psykopat? Det har jeg ingen forutsetning for å vite/si noe om.

(Så svaret er nei inntil det motsatte er bevist.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...