RBW Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 En rekke Sandy Bridge-prosessorer får ny pris i september. Intel planlegger priskutt i høst Lenke til kommentar
igxx Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 WOW! hele 4 UDS på Core i5-2405S! dette må jo nesten være en spøk.. 2 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg som hadde tenkt å bestille et i5 opsett nå Da venter jeg og heller kjøper AMDs kommende Buldozer/FX Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Blir uansett å vente på Ivy Bridge for meg siden jeg vil ha innebygd thunderbolt støtte i brikkesettet på min neste desktop og laptop. Endret 17. august 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Blir uansett å vente på Ivy Bridge for meg siden jeg vil ha innebygd thunderbolt støtte i brikkesettet på min neste desktop og laptop. Har du hørt noe om når det Ivy Bridge kommer? Jeg kan vente en måned til med å kjøpe, men det er maks. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Wow! 1,9 - 5,6 % og svimlende 22~65 kroner. Endret 17. august 2011 av Simen1 Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Blir uansett å vente på Ivy Bridge for meg siden jeg vil ha innebygd thunderbolt støtte i brikkesettet på min neste desktop og laptop. Har du hørt noe om når det Ivy Bridge kommer? Jeg kan vente en måned til med å kjøpe, men det er maks. Ivy Bridge kommer ikke før godt utpå nyåret, så den måneden du er villig til å vente må du strekke eksepsjonelt langt for å nå denne releasen. Endret 17. august 2011 av Ourasi Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Blir uansett å vente på Ivy Bridge for meg siden jeg vil ha innebygd thunderbolt støtte i brikkesettet på min neste desktop og laptop. Har du hørt noe om når det Ivy Bridge kommer? Jeg kan vente en måned til med å kjøpe, men det er maks. Ivy Bridge kommer ikke før godt utpå nyåret, så den måneden du er villig til å vente må du strekke eksepsjonelt langt for å nå denne releasen. Oida, hehe da kjøper jeg, med det samme! Men jeg er litt i tvil om jeg skal gå for et i5 opsett nå, eller kjøpe et AMD FX opsett som er bekrefta i september. Lenke til kommentar
Ourasi Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Personlig ville jeg ventet, tror BD blir bra, og AMD 990FX hovedkortene er rimelige og meget gode, selv toppmodellene er pent priset, og man slipper så få PCIe lanes og SATA 6G porter som det er på 1155 chipsettet.... 3 Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Og uansett om ytelsen ikke blir like god som på Sandy Bridge, vil det kunne tvinge intel til å kutte priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå