Ekinorak Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Kjøpte meg en Cerwin Vega XLS-15S for 2 uker siden. Den har fungert fint lenge, men merket i går at uansett hvor høy musikk jeg spilte så kom det ikke noe bass fra subben i det hele tatt. Har prøvd med forskjellige lydkilder men ingen sub. Jeg begynner å lure på om det er noe gale med reciveren. Når jeg kjører en testone fra reciveren til høytalerene så spiller subben testtonen, så det er liv i subben men når jeg spiller av musikk/film så kommer det det ingen lyd fra subben i det hele tatt. Til slutt slår den seg inn i strømsparingsmodus. Har sjekket i innstillingene på reciveren at subwoofer står på ON. Har også byttet ut kabelen for å se om det virket. Når jeg trykker display audio channels på reciveren står det. 2.0 Noen som har noen idè på hva jeg kan prøve? Reciveren er en Kenwood Ra-5000. Ok prøvde å koble høytalerkablene direkte i subben utenom reciveren og subben spillte som bare det. Antar at reciveren muligens er ødelagt? Endret 17. august 2011 av Ekinorak Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Løste problemet. Tok en reset av reciveren og den begynte å gi signal igjen. Merkelig dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå