Joachim_F Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Wargaming.net nøyer seg ikke med stridsvogner og fly. Les hele saken Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 World of Tanks er et velfungerende konsept med korte matcher og hektisk gameplay. Konseptet er nok lettere å overføre i sin helhet til World of Warplanes, og jeg er spent på hvordan de skal gjøre det med World of Battleships. Lenke til kommentar
migestian Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 World of Tanks er et velfungerende konsept med korte matcher og hektisk gameplay. Konseptet er nok lettere å overføre i sin helhet til World of Warplanes, og jeg er spent på hvordan de skal gjøre det med World of Battleships. Jeg tenkte akkurat det motsatte Lenke til kommentar
tunder1 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Om de får havet til å se slik ut ingame, så blir vel gjerne det det største trekkplasteret Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Blir dette en mer moderne versjon av det aldrende Navy Fields, kanskje? Lenke til kommentar
migestian Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Blir tier 1 en 14 fots trebåt med pirater i tro? Lenke til kommentar
ryback Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hvor mange forskjellige kart blir det. Lenke til kommentar
Ebbo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Digger kommentar feltet på gamer.no, bruker å være folk med humør og humor Nei jeg brente meg på en mulig brukertabbe på WOT. Etter den fantastiske runden min hvor jeg tok 9 tanks aleine i en runde med min Panzer III fant jeg ut at jeg spilte på US server. Ikke fikk jeg flyttet de stolte statsene mine eller noe som helst over til en EU konto, så jeg ble lei meg fordi de 100+ timene jeg hadde brukt på WOT forsvant litt ut vinduet. Dette skjedde nok pga overgangen fra BETA til released. Nei, så både WOB og WOWP skal garantert prøves. Hadde vert fett om de fikk blandet alle elementene de snakker om i et spill. Krig på sjøen er kjekkere med fly over hodet Lenke til kommentar
Evil Knivel Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Sweet! Satt å tenkte her om dagen om de kom til å lansere et spill med båter\ship siden de annonserte Warplanes. Tro om ubåter også er med? isåfall så utkonkurer de Navyfield etter kort tid. Det hadde vært digg om de en dag bestemte seg for å integrere alle 3 spillene på et digert map! Lenke til kommentar
olz Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 hadde vert tøft med en kombo av dei tre ja, men på den andre sida blir det vel då en slags battlefield 1942-klone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) da venter vi på World of Infantry og World of Spacecrafts Endret 17. august 2011 av Kron Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 men på den andre sida blir det vel då en slags battlefield 1942-klone? And that is bad? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Mangler bare World of War nå :-) Svæære maps. Men jeg ser for meg at fly kommer til å ha en liten fordel i en slik situasjon. Hvis vi er heldige, får vel Tyskland gode båter og USA gode fly, siden Russland har gode tanks? :-P Jokes off, så håper jeg disse to blir like balanserte som World of Tanks. Dersom de klarer det, har jeg faktisk også troa på at de vil klare å krysse disse tre. Det ville blitt rått :-) Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert. Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-) Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Mangler bare World of War nå :-) Svæære maps. Men jeg ser for meg at fly kommer til å ha en liten fordel i en slik situasjon. Hvis vi er heldige, får vel Tyskland gode båter og USA gode fly, siden Russland har gode tanks? :-P Jokes off, så håper jeg disse to blir like balanserte som World of Tanks. Dersom de klarer det, har jeg faktisk også troa på at de vil klare å krysse disse tre. Det ville blitt rått :-) Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert. Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-) Penger er i hvert fall ikke noe problem, tror ikke jeg er alene om å være gold junkie Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Mangler bare World of War nå :-) .............. Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert. Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-) Regner med at de benytter seg av heftig gjenbruk når det kommer til kodingen i spillene Ser frem til dette Lenke til kommentar
migestian Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Mangler bare World of War nå :-) Svæære maps. Men jeg ser for meg at fly kommer til å ha en liten fordel i en slik situasjon. Hvis vi er heldige, får vel Tyskland gode båter og USA gode fly, siden Russland har gode tanks? :-P Jokes off, så håper jeg disse to blir like balanserte som World of Tanks. Dersom de klarer det, har jeg faktisk også troa på at de vil klare å krysse disse tre. Det ville blitt rått :-) Men de begynner å få en del å jobbe med nå? De utvikler jo WoT konstant, med flere maps hver måned omtrent, samt flere tanks og diverse andre nye løsninger. Nå kommer jo fysikk og grafikk også etterhvert. Dersom de skal gjøre like mye med alle tre spillene må de jo begynne å få en god slump ansatte :-) Ja skal de slå sammen alt og lage en "World of War" så må de først lage "World of anti air" og implementere det og, ellers kan du jo bare glemme og kjøre tank. Endret 18. august 2011 av migestian Lenke til kommentar
Maniox Skrevet 20. desember 2011 Del Skrevet 20. desember 2011 Blir dette en mer moderne versjon av det aldrende Navy Fields, kanskje? Det er jo ett kjempebra spill men tenkte på det samme ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå