Tove Iren Torland Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Stille står du Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skarpt og fint,litt mørkt men det kan vere skjermen min.. ( jobb pc ) Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Topp makro. Ikke mørkt på min skjerm, veldig god eksponering og fargesetting. Liker dette godt. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Flotte farger, skarphet og fin dus bakgrunn, liker også den litt spesielle vrien på sommerfuglens plassering. Ville kanskje hatt med litt mer nede, da benet kommer veldig nær bildekanten, men ikke veldig sjenerende. Uten å vite sikkert fargen på sommerfuglen, så tror jeg en ørliten lysning av vingen ville gjort seg. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Berre heilt nyderleg--gode farger-fin skarphet Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dette ble fint. Kanskje litt trangt utsnitt (?) Fine farger og god eksponering, ikke for mørkt på min skjerm. Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Veldig bra, skarpt så det holder. Lekre farger ( ikke for mørkt på min skjerm). Noe spesielt komp der jeg synes det blir litt trangt nede. Konklusjon: Bra Tove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg