The Crusher Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Hei. Jeg har ett problem med min zte blade. Jeg får ikke koblet til wifi med mindre jeg står en halvmeter unna ruteren. Hva kan være feil? Dette skjedde etter at telefonen kliket etter lading. For mer info spørr. Har ike tid nå Endret 28. august 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
seesss Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Hrin Jeg.har ett.problem.med min zte blade. Jeg får ikke koblet til wifi med mindre jeg står en halvmeter ugg ruteren. Hva kan være feil? Dette skjedde etter at telefonen kliket etter lading. For ne info spørr. Har ike tid nå Kanskje ruteren er brutt. Hva med den bærbare? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Ikke ruter som er problemet. Gjelder alle nettverk og min.andre mobil fungerer på lengere avstand. Jeg ser nettverket, men får ikke koblet til ellrr brukt nett Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Ringte ZTE kundesenter igår, og de sa det var ingenting jeg kunne gjøre. Snakket med moobi og netcom for en stund siden, og mottok idag det jeg trengte fra moobi for å sende inn mobilen. Så nå er det bare og vente i spenning og håpe på at de løser problemet. Om de ikke gjør det, hva er problemet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå