RAK-foto Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 ... damene på Den Norske Opera Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Reugen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det gikk en stund før jeg jeg forsto sammenhengen mellom bildetittel og bilde. Ble mer opptatt av linjer og flater, men så oppdaget jeg de to figurene - heldigvis. Dette betyr vel at bildet inneholder flere, selvstendige motiver - noe som gjør det ekstra spennedne og severdig. Godt sett og godt gjort. Hva med en sv/hv versjon? Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 så bra sett,og tøft bilde,likte dette,smil Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Det gikk en stund før jeg jeg forsto sammenhengen mellom bildetittel og bilde. Ble mer opptatt av linjer og flater, men så oppdaget jeg de to figurene - heldigvis. Dette betyr vel at bildet inneholder flere, selvstendige motiver - noe som gjør det ekstra spennedne og severdig. Godt sett og godt gjort. Hva med en sv/hv versjon? Hei Takk for din meget utfyllende og konstruktive kommentar til dette «fantastiske» bildet? Var det ikke artig med de to damene - og så flott at du måtte se litt rundt i bildet før du så dem. RAK-foto så bra sett,og tøft bilde,likte dette,smil Hei og takk for kommentaren din. RAK-foto Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Kreativt med flotte linjer. Syns kanskje damene ble litt små så de nesten forsvant, men samtidig gir det jo noen ideer om dimensjoner, selv om vidvinkelen forskyver perspektivet noe. Uansett, meget severdig. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Kreativt med flotte linjer. Syns kanskje damene ble litt små så de nesten forsvant, men samtidig gir det jo noen ideer om dimensjoner, selv om vidvinkelen forskyver perspektivet noe. Uansett, meget severdig. Hei Ulla Tusen takk for kommentaren din - det er virkelig dimensjoner over dette bygget. Riktig at vidvinkel forsterker dette enda mere, men det er også veldig stort å være der - på alle måter. RAK-foto Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Et stilig motiv - skarpt og fint! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Et stilig motiv - skarpt og fint! Hei og takk for kommentaren din - hyggelig at du likte det. RAK-foto Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Dette likte jeg veldig godt RAK:) Lekre linjer i et behagelig avdempet lys. Kompet sitter meget godt i mine øyne. Knallbra! Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Dette likte jeg veldig godt RAK:) Lekre linjer i et behagelig avdempet lys. Kompet sitter meget godt i mine øyne. Knallbra! Hei Takk for kommemtaren din til dette bildet fra operaen. Hyggelig at du likte det. Jeg har lagt ut ett på Prøverommet også - hadde vært veldig kjekt om du ville titte på det også - jeg synes faktisk det er nesten bedre, men det er jo smak og behag. RAK-foto Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Jeg liker veldig godt linjene og vinklingen i dette bildet, med damene som et fint innslag. Jeg blir imidlertid ikke fortrolig med fargen på glasset - i mine øyne fungerer dette bildet enda bedre i S/H og med øket kontrast, ...men her snakker vi helt sikkert smak og behag... ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg