Gå til innhold

BK: ... damene på Den Norske Opera

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gikk en stund før jeg jeg forsto sammenhengen mellom bildetittel og bilde. Ble mer opptatt av linjer og flater, men så oppdaget jeg de to figurene - heldigvis. Dette betyr vel at bildet inneholder flere, selvstendige motiver - noe som gjør det ekstra spennedne og severdig. Godt sett og godt gjort. Hva med en sv/hv versjon?

Lenke til kommentar

Det gikk en stund før jeg jeg forsto sammenhengen mellom bildetittel og bilde. Ble mer opptatt av linjer og flater, men så oppdaget jeg de to figurene - heldigvis. Dette betyr vel at bildet inneholder flere, selvstendige motiver - noe som gjør det ekstra spennedne og severdig. Godt sett og godt gjort. Hva med en sv/hv versjon?

Hei

Takk for din meget utfyllende og konstruktive kommentar til dette «fantastiske» bildet?

Var det ikke artig med de to damene - og så flott at du måtte se litt rundt i bildet før du så dem.

RAK-foto :new_woot:

så bra sett,og tøft bilde,likte dette,smil

Hei og takk for kommentaren din.

RAK-foto :roll:

Lenke til kommentar

Kreativt med flotte linjer. Syns kanskje damene ble litt små så de nesten forsvant, men samtidig gir det jo noen ideer om dimensjoner, selv om vidvinkelen forskyver perspektivet noe. Uansett, meget severdig.

Hei Ulla

Tusen takk for kommentaren din - det er virkelig dimensjoner over dette bygget. Riktig at vidvinkel forsterker dette enda mere, men det er også veldig stort å være der - på alle måter.

RAK-foto :yes:

Lenke til kommentar

Dette likte jeg veldig godt RAK:) Lekre linjer i et behagelig avdempet lys. Kompet sitter meget godt i mine øyne. Knallbra!

Hei

Takk for kommemtaren din til dette bildet fra operaen. Hyggelig at du likte det.

Jeg har lagt ut ett på Prøverommet også - hadde vært veldig kjekt om du ville titte på det også - jeg synes faktisk det er nesten bedre, men det er jo smak og behag.

RAK-foto :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...