Kutler Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heisann, har en "gammel" Lenovo N200 som ikke fungerer, derfor skal jeg kaste den (levere den inn til Expert). Det jeg lurte på er om det er noen av delene jeg burde ta vare på? WiFi-kortet, f.eks.? Harddisken har jeg allerede tatt ut, og bruker den nå som ekstern disk. Jeg har også tatt ut RAM-brikkene, selv om jeg kanskje ikke vil få så mye bruk for dem. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Ta vare på det du vet du får bruk for eller skal selges. Typisk å ta vare på for mye og det blir liggende og støve til det er så gammelt at ingen vil ha det Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Du kan jo selge lcd-panelet på ebay for etpar hundrelapper... Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Takk for svar Det blir nok litt for stress å skulle selge noe på eBay... Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 kanke bruke den gamle lcd-skjermen som en eksterm skjerm da? modde bittelitt på kablene så den kan puttes i VGA socket eller noe. har selv vurdert dette på min gamle laptop. Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Det hørtes egentlig ut som en god idé, men jeg har så lite peiling på data at om jeg hadde ønsket en ekstern skjerm kunne jeg like godt kjøpt en - eller funnet en på dynga Man bytter jo ut skjermer like ofte som sko, store skjermer er umoderne; små, vide (les: kappet av over og under) er populære. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) jeg hadde tenkt å bruke den eksterne LCD skjermen i senga. ingen vifte, ingen vekt, bare en tynn skjerm. blir NESTEN som en iPad supert å ligge og se film på. evt ha en trådløs mus på sia om det trengs. Endret 17. august 2011 av Sangesland Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1368299 Lenke til kommentar
Kutler Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Haha, ingen dum idé, du ^^ Bra med nytt emne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå