D2001 Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Heisann! PCen min er under en kraftig oppgraderingsperiode! Hovedkortet mitt vil ikke klare en XP2500+ prosessor, derfor ønsker jeg å bytte ut HK også! Har ikke råd til ny kabinett Den jeg har er designet for Micro ATX hk, derfor er jeg nødt til å kjøpe en slik mini-hk! Prioriterer gjerne Abit jeg! Takker for alle tips =) PS. Den må gjerne være av nForce2 brikkesettet! Lenke til kommentar
Zink Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Kraftig oppgradering når du ikke har råd til et atx-kabinett, er vel litt på kanten ? :o i tillegg må du vurdere strømforsyningen også, men ok - Hvis du skal ha nForce2 på m-ATX er det vanskelig å unngå IGP ( innebygget grafikk prosessor ) Asus A7N8X-VM som er noe dyrere enn f.eks KT400-kortet MSI KT4M-L som er uten IGP, og tar max XP3000+ Barton. . Lenke til kommentar
HenkiB Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Kjøpte MSI KT4L-M tidligere i år og er tildels meget skuffet. Har hatt en del stabilitets problemer og ganske dårlig ytelse. Sats heller på Asus kortet som nevt, eller så har Aopen et spennende kort http://english.aopen.com.tw/products/mb/MK79G-1394.htm PS Data har Aopen kortet. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Kraftig oppgradering når du ikke har råd til et atx-kabinett, er vel litt på kanten ? :o Har oppgradert: onboard skjermkort > 9600 pro ult. ed. 15 CRT > Samsung 17" LCD 256MB PC2100 NoName -> 512MB PC2700 TwinMos osv. osv.... Men min skyld at jeg ikke nevnte det... Men ingen Abit-kort i dette området? Lenke til kommentar
ExcuZ Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 når du først er i gang, så ville jeg kostet på meg et nytt kabinett også,, og dermed kjøpt meg et skikkelig atx hovedkort,, etter min oppfatning, så har jeg fått med meg att de koster mindre i forhold til ytelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå