Minecrafter Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er veldig glad i bigbite, men jeg klarer ikke finne ut hvilken som er best... Klarer bare finne 3, lagunen storsenter, bergen storsenter og xhibition. Hvilken vil dere si er den beste? service? renslighet? høflighet? hurtighet? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er veldig glad i bigbite, men jeg klarer ikke finne ut hvilken som er best... Klarer bare finne 3, lagunen storsenter, bergen storsenter og xhibition. Hvilken vil dere si er den beste? service? renslighet? høflighet? hurtighet? i følge nettsidene deres: Bergen Storsenter Gullgruven Knarvik Lagunen Storsenter Laksevåg Sartor Xhibition Øyrane Torg Lenke til kommentar
Minecrafter Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 men hvilken er best? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Den første var best, men hun søte har sluttet der for lenge siden. Når det kommer til maten får man alt for lite pålegg, selv om man betaler ekstra. Baguettene deres ser ut som en Subway for fattige. 3 tynne skriver med roastbiff. Betaler man for ekstra pålegg, får man 2 tynne skiver til. Nå er det ikke Bigbite sin feil at råvareprisen er hinsides i Norge. Måtte bare få det ut. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Nja, folk i restaurantbransjen går ikke akkurat på Rema 1000 for å kjøpe råvarene sine. Alt på Big bite er halvfabrikat av billigste sort, og med storkjøp kommer store rabatter. De har nok god fortjeneste, skal du se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå