x-team Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heisann, jeg har etterhvert fått et problem som er rimelig irriterende til tider.. Bruker google chrome, når jeg sitter og ser på filmer på youtube så kan filmen plutselig begynne og hakke noe voldsomt.. Når dette skjer så ser jeg at CPU'en bruker 100% av ytelsen, og google chrome bruker 5-600mb minne i 3-5sek, så roer det seg ned og youtube filmen fortsetter som normalt.. Dette skjer støtt og stadig.. Har kjørt full virus scan, ingen funn der, oppdatert windows, oppdatert google chrome, ingenting bedre.. What's next? Takker! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Heisann, jeg har etterhvert fått et problem som er rimelig irriterende til tider.. Bruker google chrome, når jeg sitter og ser på filmer på youtube så kan filmen plutselig begynne og hakke noe voldsomt.. Når dette skjer så ser jeg at CPU'en bruker 100% av ytelsen, og google chrome bruker 5-600mb minne i 3-5sek, så roer det seg ned og youtube filmen fortsetter som normalt.. Dette skjer støtt og stadig.. Har kjørt full virus scan, ingen funn der, oppdatert windows, oppdatert google chrome, ingenting bedre.. What's next? Takker! Heisann! Har hatt akkurat samme problem! Hos meg skjedde det hovedsaklig når jeg kjørte tunge program samtidig, som photoshop, itunes osv. Renset vifta og speilet hele maskinen. Nå er alt topp igjen, bortsett fra at pc-en generelt sett er treig da, men opplever aldri lenger Hakkete YouTube videoer.. Kan forøvrig også skyldes ustabil internett tilgang... Hva slags PC bruker du? Lenke til kommentar
x-team Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Jeg er noen eldre Toshiba laptop, 2gb ram osv... Har kun i den siste tiden jeg har opplevd dette.. Nå har CPU'en nesten jobba 100% hele tiden når jeg bruker chrome, opera, eller lignende nettlesere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-awWb2dC Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Jeg er noen eldre Toshiba laptop, 2gb ram osv... Har kun i den siste tiden jeg har opplevd dette.. Nå har CPU'en nesten jobba 100% hele tiden når jeg bruker chrome, opera, eller lignende nettlesere.. okei, høres ikke særlig bra ut! Opplever du det samme når kjører tunge program, at de er treige og hakkete? Endret 17. august 2011 av Slettet-awWb2dC Lenke til kommentar
x-team Skrevet 18. august 2011 Forfatter Del Skrevet 18. august 2011 Nå bruker ikke jeg pcen til noe mer enn nettleser, spotify, office og lignende, så jeg har vel ikke noen form for tunge programmer på denne pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå