lokeland Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 (endret) Har to spørsmål: 1. Hvor er det mulig å få tak i spikes med 8mm gjenger? Har søkt og søkt, men finner egentlig veldig lite. 2. Hvor kan man kjøpe stein og få det kuttet opp til egne dimensjoner slik at det kan brukes som underlag under spikes og høyttaler? Eksempel på hva jeg tenker på, minus de avrundede kantene: 3: Har spikes med dobbeltsidig teip noe for seg? Hver av høyttalerne mine veier 25kg om det har noe å si i forhold til trykk mot spikes-ene. Endret 17. august 2011 av lokeland Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 hører du innom en flisebutikk så regner jeg med de har stort nok utvalg til at du finner noe som faller i smak. sjekket hos ljudia.com angående spikes? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Har sjekket hos Ljudia, men spikes-ene de selger har ikke riktig festeanordning. Tenkte å ta turen til Bauhaus, men har fått inntrykket at det ikke er mulig å kjøpe i så små kvanta, og at man er nødt til å kutte de til selv. Lenke til kommentar
Ledig_annonseplass Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skal en ha best mulig lyd er mykt underlag å foretrekke fremfor spikes. Med spikes kobler man høyttalerne til underlaget og overfører vibrasjoner. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Tenkte å ta turen til Bauhaus, men har fått inntrykket at det ikke er mulig å kjøpe i så små kvanta, og at man er nødt til å kutte de til selv. dette er en sannhet med modifikasjoner. tidligere i sommer skulel jeg ta noen produktbilder og var på jakt etter noen flier. jeg henvendte jeg til Flisekompaniet her i Oslo og fikk med meg det jeg trengte av løse fliser da jeg forklarte hva jeg skulle bruke det til. selv om de i utgangspunktet selger fliser kun i esker er det mulig å få tak i enkeltvis da de har diverse liggende for fremvisning. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Skal en ha best mulig lyd er mykt underlag å foretrekke fremfor spikes. Med spikes kobler man høyttalerne til underlaget og overfører vibrasjoner. Jepp. Difor har eg gummiputer under høgtalarane mine. Kjem ikkje på kvar eg kjøpte dei i farten. Ser kanskje ikkje like bra ut, men eg har anlegget for lyden sin del. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. august 2011 Forfatter Del Skrevet 17. august 2011 Skal en ha best mulig lyd er mykt underlag å foretrekke fremfor spikes. Med spikes kobler man høyttalerne til underlaget og overfører vibrasjoner. Selvfølgelig, men en tung stein vil ikke vibrere. Dessuten bor jeg i hybel, så løsningen er nødt til å være slik at den ikke skader gulvet. Og gulvet er for øvrig av det dårligere slaget, og det er nettopp derfor jeg ønsker å gi høyttalerne et godt, solid underlag. Tenkte å ta turen til Bauhaus, men har fått inntrykket at det ikke er mulig å kjøpe i så små kvanta, og at man er nødt til å kutte de til selv. dette er en sannhet med modifikasjoner. tidligere i sommer skulel jeg ta noen produktbilder og var på jakt etter noen flier. jeg henvendte jeg til Flisekompaniet her i Oslo og fikk med meg det jeg trengte av løse fliser da jeg forklarte hva jeg skulle bruke det til. selv om de i utgangspunktet selger fliser kun i esker er det mulig å få tak i enkeltvis da de har diverse liggende for fremvisning. Takk, skal ta meg en tur innom og se hva de kan tilby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå